Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
:arrow: Κάποιος πρέπει να πει στη FR πως ενδεχόμενα να μη μπορούν να πετάξουν το SKG-CFU κατά πως τους βολεύει... Οι πτήσεις εμφανίζονται φορτωμένες από 1/6.
Να δεις που θα αφήσουν τα εισιτήρια ανεβασμένα για να μη φάνε μπιφτέκι και θα τα πουλάνε μέσω Αθήνας...

Άρα η λογική λέει ότι μέχρι μέσα Μάρτη θα έχει ολοκληρωθεί η φάση;
 
Νεότερα από το "PSO drama (2023 version):

Βάσει αναρτήσεων στη Διαύγεια (1,2,3,4), η ΑΠΑ παρατείνει τις αναθέσεις για τις εξής γραμμές έως 31/8, ήτοι 7 μήνες (1/2-31/8 ).

:arrow: RHO-KZS (OA) έναντι 715.449 ευρώ
:arrow: SKG-KLX (OA) χωρίς αποζημίωση
:arrow: ATH-KZI-KSO (GQ) έναντι 451.287 ευρώ
:arrow: RHO-AOK-KSJ (GQ) έναντι 620.346 ευρώ
:arrow: CFU-PVK-EFL-ZTH (GQ) έναντι 496.227 ευρώ
:arrow: RHO-SMI-JKH-MJT-LXS (GQ) έναντι 666.858 ευρώ

Εξαίρεση αποτελεί το SKG-CFU που δίνεται έως 31/5 στη GQ έναντι 41.646 ευρώ. Βάσει αυτής της απόφασης παράτασης φαίνεται πως ο χαρακτηρισμός της γραμμής ως άγονης παύει στις 31/5.
Επίσης, από το πακέτο λείπει το RHO-KGS-JKL-LRS-JTY (αλλά ίσως μου ξέφυγε από το φίλτρο της Διαύγειας).

Άρα:
1) Υποθέτουμε πως το μαγείρεμα η διαβούλευση για το νέο διαγωνισμό συνεχίζεται με αμείωτη ένταση προς όφελος πάντα του επιβάτη. Έρχονται και εκλογές καταλαβαίνετε...
2) Θα δούμε την FR να πετάει χωρίς επιδότηση το SKG-CFU από 1/6?! Αρκεί να έχουν καταλάβει πως θα πρέπει να το πετάνε και το χειμώνα.
 
Καλήμερα σε όλους, με το IOA-HER γνωρίζουμε κάτι?
 
Last edited by a moderator:
Βάσει των λεγόμενων του υφυπουργού μεταφορών, πριν 5 μέρες, η διαδικασία θα ολοκληρωθεί γύρω στον Απρίλη, με σκοπό να ξεκινήσουν οι πτήσεις τον Μάη.
 
Δύσκολο το βλέπω για Μάιο καθώς δεν υπάρχει προκήρυξη ακόμα. Αν δεν απατώμαι μιας και είναι καινούρια γραμμή νομίζω πρέπει να μπει στην εφημερίδα της ΕΕ (που επίσης δεν ξέρω αν έχει γίνει). Επίσης, η παράταση της ΥΠΑ έως τις 31/8 για τις λοιπές γραμμές είναι μία ένδειξη των χρόνων που θα χρειαστούν.
 
Από σήμερα εξισώνεται η εμπορική πολιτική ναύλων των δρομολογίων PSO με εκείνα των «ανταγωνιστικών» δρομολογίων του εσωτερικού δικτύου της Aegean Group. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη διάθεση των ναύλων Light και Flex και στα «άγονα» δρομολόγια με τις αντίστοιχες υποδεέστερες παροχές (αποσκευές, ευελιξία, ακυρώσεις, αλλαγές, μίλια κλπ). Μένει να δούμε πώς θα διαμορφωθούν τιμολογιακά οι νέοι ναύλοι.

Από τη νέα εμπορική πολιτική των «άγονων» τη γλιτώνουν -προς το παρόν- τα KLX-SKG και RHO-KZS.
 
Μόλις τσεκάρισα τα τις Νάξου ! Light, Flex, Comfort Flex με ανάλογες αποσκευές και 500, 800 ή 1000 μίλια ! α ρε με το ΠΑΣΟΚ τι ωραία ήταν !
 
Εγκρίθηκαν οι τεχνικές προδιαγραφές για το HER-IOA που φαίνεται πως θα ξεκινήσει 1/10. 484k το χρόνο με εβδομαδιαίες συχνότητες 3/4/6 (χαμηλή/μέση/υψηλή περίοδο). Σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε, ναι, θα δούμε δηλαδή σχεδόν καθημερινή σύνδεση στο δρομολόγιο αυτό το βαθύ καλοκαίρι...

Επίσης, ανανεώθηκαν οι προδιαγραφές για τις 8 γραμμές που μας είχαν ξεμείνει. Εδώ απλά η ΑΠΑ αύξησε το άνω όριο των προσφορών κατά 26% (σε σχέση με την προκήρυξη του φθινοπώρου), με εξαίρεση το SKG-KLX-KIT που πάει καλιά και επανέρχεται ως SKG-KLX με ένα ευτελές ποσό. Όπως είχα γράψει και εδώ, αναμενόμενη η αύξηση, γίνεται για το καλό σας!

Τέλος, βάσει αυτής της απόφασης, φαίνεται πως η FR θα πετάει όντως το SKG-CFU για τη θερινή σεζόν (και φαντάζομαι και όποια άλλη εταιρεία θέλει) και η γραμμή θα μπει σε καθεστώς άγονης από 1/11/2023. Δε ξέρω τι deal έγινε, αλλά φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον!
 
Πώς τα λαμόγια της FR ήξεραν (ή έβαλαν το χεράκι τους) για να απο χαρακτηριστεί η πτήση από άγονη για φέτος, μετά από όλες τις φασαρίες με υπουργούς και κυβέρνηση, είναι απορίας άξιο. Πάντως το δρομολόγιο αυτό δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι επικερδές για καποιον που ταξιδεύει για τουρισμό από τη Θεσσαλονίκη (ή την ευρύτερη περιοχή) προς την Κέρκυρα. Σκεφτείτε ότι με αυτοκίνητο το Θεσσαλονίκη-Ηγουμενίτσα είναι περίπου 3,5 ώρες με χαλαρό περπάτημα και άλλη μιάμιση ώρα στο καράβι με 20€ είσαι απέναντι. Τώρα, το να πας στο Μακεδονία, που θες ήδη μία ώρα απο Θεσσαλονίκη και πόση αναμονή εκεί για να κατέβεις Κέρκυρα και μετά να χρειαστεί να νοικιάσεις αμαξι κτλ δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει. Το ATR 42 της GQ πχ είχε 2-3 φορές ανά εβδομάδα το δρομολόγιο και ήταν οριακά γεμάτο και το καλοκαίρι. Κάποτε το έκανε και η Α3 με 319, πάλι με χαμηλές πληρότητες... Πώς ο λαμογιος θα γεμίσει το 738 των 190 θέσεων 4 φορές την εβδομάδα δεν ξέρω... Οψόμεθα.
 
  • Like
Reactions: SGM
Εγώ νομίζω πως είναι επιχειρησιακό δρομολόγιο το Θεσσαλονίκη Κέρκυρα. Έρχεται από κάπου το αεροπλάνο και πηγαίνει στην Κέρκυρα για να κάνει κάποιο άλλο δρομολόγιο για αλλού. Και αντί να ταξιδεύει άδειο να περνει και κάποιους επιβάτες έστω και με €50. Εκτός αν έκλεισαν κάποια συμφωνία με ταξιδιωτικό γραφείο για τουρίστες.
 
  • Like
Reactions: SGM
Top