Recent content by aakunz

  1. aakunz

    Aegean Lounge

    Η τακτική της TK στα αεροδρόμια με πολλά lounges είναι να σου τυπώνει lounge voucher στο check-in με το όνομα του lounge.
  2. aakunz

    Finnair στην Ελλάδα

    Είναι εξαιρετική ευκαιρία για ανταποκρίσεις με το διηπειρωτικό δίκτυο της AY. Επίσης το HEL είναι πραγματικά όμορφο και βολικό αεροδρόμιο.
  3. aakunz

    Δικαιώματα επιβατών

    Διάβασα λίγο πιο προσεκτικά το thread στο linkedin. Η Volotea δίνει τους αριθμούς εισιτηρίων, που ξεκινούν από 712, άρα ο εκδότης είναι η ίδια η Volotea (αν ο εκδότης ήταν η Αιγαίου, θα είχαμε 390). Άρα υπόλογος είναι η Volotea. Αν η κράτηση ήταν αμιγώς Volotea (χωρίς codeshares) και η αγορά...
  4. aakunz

    Δρομολόγια Aegean

    Το σχόλιό μου δεν πάει προς το αν είναι ή δεν είναι ωραία η Ινδία (σαφέστατα και είναι). Πάει στο πώς παρουσιάζεται η είδηση για τη διακρατική και πώς αφήνεται να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι η εταιρεία επεκτείνεται χωρίς να τη σταματά τίποτα.
  5. aakunz

    Δρομολόγια Aegean

    Μάλλον δεν έγινε διακρατική για Μαλδίβες, γι' αυτό και δεν ανακοινώθηκε κάτι τέτοιο. Πάντως βγάζω το καπέλο στο Γραφείο Τύπου της Αιγαίου. Η είδηση διοχετεύθηκε κατά τέτοιο τρόπο στα ΜΜΕ ώστε να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι την άλλη εβδομάδα θα γίνει επιτέλους πραγματικότητα το όνειρο της...
  6. aakunz

    Miles & Bonus

    Τις καλές εποχές, που η ΑΑΔΕ δεν ξεσκόνιζε τις κάρτες μας, πλήρωνα τα πάντα (ακόμα και τους φόρους της εταιρείας) με τις κάρτες της Lufthansa Miles&More Piraeus και Aegean Bonus Visa (τη μπλε, την ορθόδοξη). Εκείνες τις ωραίες εποχές, η πληρωμή με κάρτα στη ΔΟΥ έδινε φουλ πόντους που γίνονταν...
  7. aakunz

    Miles & Bonus

    Ας μην ξεχνάμε, ότι σε δεδομένα LGAV, όσο δεν oλοκληρώνεται η επέκταση και δε δημιουργούνται νέα facilities, το Platinum Tier έχει τις ίδιες βασικές παροχές με το Star Alliance GOLD (lounges, waitlist priority, boarding groups, fast track). Όταν με το καλό ανοίξουν περισσότερα lounges και...
  8. aakunz

    Δικαιώματα επιβατών

    Κι εγώ μαζί σου. Δε δικαιολογώ καμία Volotea και καμία Αιγαίου, απλά προσπάθησα να δώσω μια εξήγηση για το χάλι που επικρατεί (και ισχύει και αντίστροφα, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό).
  9. aakunz

    Δικαιώματα επιβατών

    Η Volotea χρησιμοποεί το Amadeus Navitaire New Skies για τις κρατήσεις ενώ η Aegean χρησιμοποιεί το Amadeus Altea. Παρά το ότι η μητρική εταιρεία είναι κοινή, τα δύο συστήματα είναι εντελώς διαφορετικά και χρησιμοποιούν εντελώς διαφορετικές τεχνολογίες. Το Navitaire είναι ticketless ενώ το Altea...
  10. aakunz

    Long haul για Aegean

    Κάτι τέτοιες απαντήσεις βρίσκω στα fortune cookies του κινέζικου της γειτονιάς μου.
  11. aakunz

    Δρομολόγια Aegean

    Όλα αυτά μέχρι να αρχίσουν να γίνονται καλοκαιρινά art installations στα νησιωτικά αεροδρόμια.
  12. aakunz

    AIA (Airlines and Destinations)

    Ο μόνος λόγος που θα έβγαινε κάπου -με το σπαθί του- κορυφαίος ο ΑΙΑ, θα ήταν αν υπήρχε κατηγορία "Most Congested Schengen Departures Area".
  13. aakunz

    Play στην Ελλάδα

    Φαίνεται πως το low-cost μοντέλο δεν είναι βιώσιμο αν πετάς μεγάλα σκέλη μεταξύ ακριβών προορισμών, με μικρό δίκτυο. Θέλω να πω, ότι με εξαίρεση τα 2-3 χρόνια της κατάρρευσης των ισλανδικών τραπεζών, η Ισλανδία ήταν και παραμένει ένας πανάκριβος προορισμός. Κι επειδή οι περισσότεροι ταξιδιώτες...
  14. aakunz

    Στόλος ATR της Olympic Air

    Έχω κάνει πτήση ATH-KIT, όπου μέχρι την Ύδρα πετάξαμε στις 2000 πόδια και μετά ανεβήκαμε στις 4500. Ρώτησαν και μου είπαν ότι συμβαίνει πολλές φορές.
  15. aakunz

    Norse Atlantic στην Ελλάδα

    Χθες διάβασα ένα άρθρο στην Καθημερινή, που έλεγε ότι παρά την υψηλή πληρότητα, γύρω στο 95%, η Norse αναγκάζεται να κόψει το δρομολόγιο για το LAX. https://www.kathimerini.com.cy/gr/oikonomiki/epixeiriseis/dyskoli-i-syndesi-ipa-%E2%80%93-eyrwpis-gia-low-cost-aeroporikes
Top