[off topic]
Για να ακριβολογουμε...
Δεν υπαρχει επαγγελμα "Ικαρος". Ικαροι ονομαζονται οι σπουδαστες της σχολης και οι αποφοιτοι της ειναι αξιωματικοι (ιπταμενοι και μη) της ΠΑ.
[/off topic]
To ραδιοβοηθημα στα Σκοπια ειναι το PEP NDB. Το southbound traffic ομως απο εκει θα επρεπε να διερχεται πρωτα απο το Κοσσυφοπεδιο (αν υποθεσουμε οτι ακολουθει τον UB1). Λιγο δυσκολο, αφου εξακολουθει να ειναι no-fly zone. Καποιο direct απο TALAS για νοτια ειναι ισως πιθανοτερο.
Ναι σωστα...η διαδικασια που θα επρεπε να ακολουθηθει για να διαπιστωθει το takeoff & landing performance ειναι "ωχ αδερφε, αφου κατεβαινει το 320 δεν θα κατεβαινει το Εmbraer;"....
Και στο Ηρακλειο εργα συντηρησης του διαδρομου:
A2539/07 - DUE TO WIP
1.NEW TEMPO DISPLACED THR RWY27 BY 507M
2.NEW TEMPO DECLARED DISTANCES RWY27 TORA-TODA-ASDA-LDA = 2207M
3.ON NEW DISPLACED THR RWY 27 DUMBBELL NOT AVL. RWY WIDTH 45M
4.NO CHANGE ON DISPLACED THR RWY09
5.NEW TEMPO...
Οι ωρες που αναγραφονται στα εισιτηρια ειναι τοπικες (και συνηθως αυτες ειναι που δινουν και τα πρακτορεια στους πελατες). Αρα στο πιο πανω παραδειγμα, η πτηση αναχωρει απο Αθηνα στις 0715Ζ και φτανει Γενευη στις 1015Ζ (block time 3 ωρες). Στην επιστροφη αναχωρει απο Γενευη στις 1100Ζ και φτανει...