AOC έχει, και το αεροπλάνο δουλεύει. Το πρόβλημα είναι ότι ο μέτοχος που είχε τα αεροπλάνα έχει οικονομικά προβλήματα (εκτός εταιρίας) και αποφάσισε να πουλήσει τα αεροπλάνα του. Αυτή την στιγμή η εταιρία προσπαθεί να κάνει pivot.
Δεν έχω πρόβλημα να πληροφορώ αφού έχω πρόσβαση να το κάνω, απλά μου φάνηκε κάπως εχθρική η συζήτηση, συγνώμη αν παρεξήγησα. Για την συχνότητα, θα έλεγα ότι γίνετε αρκετά απλά είναι ποιο φανερό σε εταιρίες που έχουν ένα αεροσκάφος. Θυμάσαι όταν η Σκαϊ είχε μόνο ένα (το SX-SKY) και έπαθε bird...
Δεν καταλαβαίνω το νόημα αυτής της συζήτησης... :roll:
Για να ξέρεις πάντως, έψαξα και βρήκα, δεν ήταν προγραμματισμένη συντήρηση. Ήταν απρόβλεπτο. Έτυχε το πρόβλημα, πήγε και το έφτιαξε και γύρισε. Και ναι, μια μέρα ήθελε η συγκεκριμένη δουλειά. Το βλέπω μπροστά μου στο work-order... :|
Ανάλογα το κόστος του check. Αν το κάνεις νωρίτερα, αυτό σημαίνει ότι χάνεις αυτόν τον χρόνο από το επόμενο. Σίγουρα οι άνθρωποι δεν τους αρέσει να χάνουν λεφτά χωρίς λόγο... Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν ήταν προγραμματισμένο, μπορεί να ήταν unscheduled. Όπως όλες οι εταιρίες, έχουν...
Γεια σου Akis, αν έχεις μόνο ένα αεροπλάνο διαθέσιμο και έχει Scheduled Maintenance δεν μπορείς να το καθυστερήσεις. Αυτά λήγουν είτε με κύκλους ή ημερολογιακά και πρέπει να γίνει πριν την συγκεκριμένη ημερομηνία.
@GP707: Δεν θα εμπιστευόμουν την σελίδα γιατί δεν ενημερώνετε ποια...
@Greg.CHQ: Ακόμα πετάει η εταιρία απλά δεν υπάρχει χώρος για ανάπτυξη, δεν είναι και το καλύτερο κλίμα η Ελλάδα για επενδύσεις αυτή την στιγμή.
Ας πούμε ότι έχουν κάποια σχέδια αλλά θα δούμε. Δεν θέλω να πω κάτι και να μην...
Re: Minoan Air
Από της "29 Δεκ 2012, 21:01" λες ακριβώς το ίδιο πράγμα, ppl, λες τα πληρώματα να είναι στην εταιρία δυο χρόνια χωρίς να πληρωθούν? Από το 2012, κάθε ποστ σου είναι εδώ, και κάθε ποστ λέει το ίδιο πράγμα... Συνολικά 7 φορές.
Το ουσιαστικό εδώ πέρα είναι ότι δεν μπορούν να αρχίσουν πριν είναι έτοιμα τα μετοχικά. Τα αεροπλάνα είναι μαζί συντήρηση για να είναι έτοιμα όταν έρθει η ώρα, για να κερδίσουν χρόνο... Δεν είναι κάτι πολύπλοκο. Τα ίδια άτομα ακριβώς είχαν και την Σκαϊ από το 2005, 9 και κάτι χρόνια πετάνε οι...
Έτσι που τα λέει ο Αλκιβιάδης είναι, μπορώ να στο επιβεβαιώσω εγώ. Αν διαβάσεις το ιστορικό του thread, ο λόγος που περιμένουν αύξηση είναι ο ίδιος που ήταν πριν μερικούς μήνες... Γιατί είχε γίνει η παρεξήγηση με τον Ρέστη που ήθελε τα αεροπλάνα κτλ κτλ... και έτσι χάσανε πολλά λεφτά. Άλλα έγινε...
Έκανα την ερώτηση και η απάντηση απο άτομο στην εταιρεία είναι ως εξής:
"Ορισμένοι εύχονται η Minoan Air S.A. να μην υπήρχε! Γιατί; Διότι απλούστατα τη φοβούνται, ειδικά τώρα που θα συμμετέχει στο διαγωνισμό των άγονων γραμμών! Η ύπαρξη της Minoan Air βάζει ισορροπίες στην αγορά και...
Αν δεν έχουν πετάξει καιρό τα αεροπλάνα θέλουν συντήρηση (πχ για corrosion κτλ). Εξάλλου από αυτό που βλέπω απλά περιμένουν να αρχίσει το συμβόλαιο της Ιταλίας για να κάνουν τα δρομολόγια της Ελλάδος. Μάλλον για οικονομικούς λόγους, για να πετάνε ταυτόχρονα.
Σου απάντησα ακριβώς στα δυο ερωτήματα σου. Θα στα γράψω ποιο καθαρά να τα καταλάβεις.
Ερώτημα πρώτο: Φταίγανε αυτοί που αποτύγχανε στις άγονες
Απάντηση πρώτη: Έχουν ξαναπάρει δρομολόγια κάτω από την Σκαϊ με τον ίδιο αριθμό αεροπλάνων προς δρομολόγια, άρα δεν φταίνε αυτοί, το σύστημα δεν είναι...
1.
Δεν μπορώ να το πιστέψω πόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις απλή λογική. Όταν η Σκαϊ έκανε αίτηση για αυτά τα δρομολόγια με τον ίδιο αριθμό αεροπλάνων τον προηγούμενο χρόνο.. όταν ήταν κάτω από την ηγεσία των ανθρώπων που είναι τώρα στην Μίνοαν... Όταν αυτή η αίτηση δεν επηρέαζε κάποια από τα...