Το αν θα κάνει ένα αεροσκάφος divert ή όχι έχει να κάνει με πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες ανά πτήση. Πόσο καύσιμο έχει διαθέσιμο πχ. Επισης επειδή ο καιρός είναι δυναμικός μπορεί το ένα αεροσκάφος να προσγειωθεί και το αμέσως επόμενο όχι…. Κλπ κλπ κλπ.
Καθαρά και μόνο από περιέργεια και εάν θέλετε μου απαντάτε. Ποια προϋπόθεση θα προσπαθήσετε να προσβάλλετε; Ρωτάω γιατί το είχα ψάξει παλαιότερα το θέμα.
Συνοψίζοντας για να τα έχουμε όλα μαζι. Εάν ο άνεμος έχει βόρεια διεύθυνση είναι ενεργός ο νότιος διάδρομος που κοιτάει προς Βορρά. Αλλιώς γίνεται το αντίθετο. Για το νοτιο που κοιτάει προς βορρά υπάρχουν συνθήκες ενεργοποίησης ανάλογα την ώρα της ημέρας ενώ για τον αντίθετο εάν ειναι...
Λόγω αλλαγής του ανέμου από νοτιά σε βοριά εάν κατάλαβα καλά τι εννοείς. Ο νότιος που γράφεις είναι ουσιαστικά ο βόρειος μιας και έχει βόρεια διεύθυνση και τούμπαλιν. Η λειτουργία των διαδρομών ορίζεται από τη διεύθυνση του ανέμου.
Καλησπέρα.
Αρχικά να πούμε για το ppl. Προσωπικά εάν μιλάμε μόνο για ppl δεν προτείνω να απευθυνθείς σε σχολή αλλά ίσως σε κάποια αερολέσχη για πολλούς λόγους. Μιλάμε για Αθήνα. Υπάρχουν 3 αερολέσχες που προσφέρουν εκπαίδευση στην Αθήνα αν δεν ξεχνώ κάποια. Κόστος περίπου 10000 ευρώ μαζί με...
Σχετικά με τις θέσεις, στη Βόρεια πίστα κατασκευάζονται ήδη νέες θέσεις α/Φ . Γενικά γίνονται πολλές αλλαγές στο αεροδρόμιο. Και νότια επεκτείνουν το satellite αν θυμάμαι καλά.
Τις τελευταίες μέρες το πρόβλημα με τα CTOT είναι γενικό και δεν έχει να κάνει με τις εταιρείες. Είναι θέμα Βενιζέλου. Είτε είσαι καθυστερημένος είτε είσαι στην ώρα σου το νέο CTOT το έχεις για πλάκα. Δεν ξέρω που θα πάει αυτή η κατάσταση η οποία δημιουργεί πολλά προβλήματα.
Προσωπικά αν και εγώ αυτή τη στιγμή είμαι σε μεταβατική περίοδο θα προτιμήσω να είμαι θετικός. Ας μην τα κάνουμε όλα τόσο τραγικά. Το πρόβλημα είναι σε όλους τους τομείς και όχι μόνο στην αεροπορία. Οπότε ότι κατεβαίνει ανεβαίνει και κάποια στιγμή.