Έχω την εξής απορία: Γιατί τα λιβυκά αεροσκάφη που εκτελούν δρομολόγια από Τρίπολη ή Βεγγάζη προς Κων/πολη και αντίστροφα αποφεύγουν να πετούν στο FIR Αθηνών ενώ τα αντίστοιχα της Τurkish δεν το κάνουν;
Μέχρι να γίνουν όλα αυτά εμένα θα με απασχολεί το ζήτημα γιατί τώρα τελευταία κυκλοφορούν και κάτι περίεργοι χάρτες από επίσημους φορείς των γειτόνων. Όσο για τους Αγίους Σαράντα και πάλι θα συμφέρει ή πρόσβαση από Κέρκυρα
Μα δε μιλάω για τους προορισμούς αλλά για το χαρακτηρισμό: Albania, Ioannina που αφορά μόνο στο αεροδρόμιο! Όποιος το δει και δεν ξέρει θα νομίζει ότι είναι στην Αλβανία! Όσο για τους προορισμούς μια χαρά υπάρχουν όλοι οι ελληνικοί της περιοχής που υπήρχαν και πριν. Αν διαλέξεις την επιλογή...
μπείτε στην ιστοσελίδα τους (οποιαδήποτε από τις τέσσερις) ψάξτε την ενότητα: πτήσεις, χώρα και θα δείτε ότι στη Ελλάδα δεν υπάρχει το LGIO αλλά αν διαλέξετε Αλβανία φιγουράρει πρώτο-πρώτο!
Εδώ και λίγες μέρες που πέρασα απ' έξω από το αεροδρόμιο παρατήρησα ότι το F-5 που βρισκόταν μαζί με το F-84 εκτεθειμένα και τα δυο και αφημένα να σκουριάζουν λείπει. Ξέρουμε κάτι για την τύχη του;
Αυτές εδώ οι πτήσεις : ΟΑ3981 και ΟΑ3982 που κάθε φορά είναι διαφορετικό το αεροδρόμιο αναχώρησης και αυτό της άφιξης μήπως μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος τι ακριβώς είναι;
Re: LGIO/IOA Ioannina traffic
Τελικά έγινε όπως το είχα επισημάνει εδώ:
viewtopic.php?f=53&t=1641&start=510#p201674
Δείτε τι έγινε σήμερα το πρωί:
https://allnews-epirus.blogspot.com/201 ... t_678.html
Δεν ξέρω αν θα έχουν τελειώσει όλες οι εργασίες ως το Μάιο. Θα μου πεις εδώ κι άλλες φορές έγιναν εγκαίνια σε μισοτελειωμένα έργα (Εγνατία πχ) εδώ θα κολλήσουμε!
Αλήθεια τον Ιούνιο κάτι Δευτέρες και Παρασκευές έχει σκεφτεί κανείς τι έχει να γίνει; Και καλά αν είναι αίθριος ο καιρός οι επιβάτες...