Xαμός χτές και σήμερα στη Χίο, με τρία ουκρανικα Kaman 32, τέσσερα Βell 214, ένα ΜΒΒ της Πυροσβεστικής, 2 ιδιωτικά και τα ΑTR της αερογραμμής...:confused:
Αν δεν κάνω λάθος είχε λίγο Α-ΒΑ άνεμο μόλις 8-10 km/h οπότε δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα στην απογείωση προς Β- ΒΔ - ΒΑ όπως και επιχείρησε ο χειριστής ... προσωπικά σχεδόν αποκλείω το tailwind. . .πολύ σωστά επέλεξε την πορεία. Στο βάρος του ή στη χαμηλή ισχύ θα επικεντρωνόμουνα . . .η...
μόνο στο Βιετνάμ πηδούσες από ελικόπτερο...:cool:
4 αμερικάνοι με κανονικές αποσκευές & σχεδόν φουλαρισμένος...ναι φτάνεις στο όριο απο θέμα κιλών-CG...
πλάκα κάνω. . .
Μόνο αν έχεις θετικό climb rate ανεβάζεις το σύστημα προσγείωσης (και θέλει και 1/2 λεπτό η ανάσυρση) - στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό ήταν το μικρότερο θέμα αφού στα 58 δευτερόλεπτα είχε ήδη γίνει η πρόσκρουση....30" στον αέρα... o_O
Eίπαμε, υπογειοποίηση και περίφραξη στα 1.200 πόδια απο threshold :wall:
Εδώ και χρόνια σκοτώνονται οι τουρίστες με τα μηχανάκια, τις γουρούνες και τα κρις κραφτ και μας πειράζει το ότι η Σκιάθος δεν έχει ασφαλή τελική /περιοχή απογείωσης... πως και δεν το προέβλεψαν στον νέο ΚΟΚ...;;
Το D328eco θέλει να 'παίξει' στην αγορά των 40θεσιων με μόνο ανταγωνιστή το ΑΤR 42-600 (δεν συζητώ για κινέζικα και ρωσικά turboprops). Θεωρητικά έχει πιθανότητες να πετύχει αφού είναι οικονομικό, μπορεί να πετάει γρηγορα αλλά και με ικανότητες STOL.
Γνωρίζουμε τις αποτυχίες των γερμανών με...