Ένα άλλο βίντεο του συμβάν της ΑΑ είναι αυτό, όπου βλέπεις γονείς με τα παιδιά στο ένα χέρι και τα βαλιτσάκια-μπάρμπι στο άλλο να φέρνουν τούμπες. Ξαναγράφω: με παιδιά στην αγκαλιά, θεωρήσαν καλή ιδέα να γλυτώσουν τα μπιχλιμπίδια τους...
Ότι δηλαδή οι πιλότοι - που κάποιος θα έλεγε ότι ξέρουν και 2-3 πράγματα παραπάνω - θα έβλεπαν ότι έγινε επιθεώρηση/επιδιόρθωση της πλάκας αλλά θα συμφωνούσαν να πετάξουν με το αεροσκάφος-μπακατέλα, θυσία στους γλάρους.
Θα περίμενα ταξιώτες Μυκόνου να είναι λίγο πιο ''προχω'', με το συμπάθειο...
Καλά αυτοί την προηγούμενη εβδομάδα δεν είπαν ότι το XLR δεν τους προσφέρει κάτι και ότι είναι βαρύ κλπ;
Επίσης προς τους @admin, μήπως να ξεκλειδωθεί και το τοπικ Aegean Long Haul;
Αν ο πιλότος λέει ότι ''δεν το έκανε'' ενώ το έκανε (όπως φαίνεται) ή υπάρχει δόλος ή απώλεια μνήμης. Δύσκολα να φανταστεί κανείς κάποιον πιλότο 787 να τραβάει και να γυρνάει 2 διακόπτες (των καυσίμων!) αμέσως μετά την απογείωση και να μην το έχει καταλάβει. Δεν θα είναι η πρώτη φορά άλλωστε...
To άκουσα και αλλού για overweight αλλά αν όντως ήταν 4 επιβάτες + πιλότος δεν έπρεπε κανονικά να υπάρχει πρόβλημα, εκτός αν ήταν 250 κιλά ο κάθε επιβάτης; Επίσης δεν έχω καταλάβει, τούς είπε ο πιλότος να πηδήξουν εκτός ελικοπτέρου (ενώ ήταν σε αιώρηση; ) και ο ίδιος ήταν μέσα στο ελικόπτερο ενώ...
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, δεν πετάς σε μια μέρα ΝΥ ή Βοστώνη και την επόμενη γεμίζεις το αεροσκάφος. Θέλει πάρα πολύ χρόνο για να πουλήσεις το προιόν σου σε επιβάτες που δεν έχουν ιδέα τι είναι η Α3 και κυρίως που έχουν μεγαλώσει με τις δικές τους εταιρείες. Και ο πολύς χρόνος σημαίνει...
Ίσως να ρωτήσαν το ΥΠΕΞ και να τους είπαν όλα εντάξει ;) Μην ξεχνάμε ότι είναι μετρημένες οι Ευρωπαικές χώρες που δεν έχουν ασκήσει κριτική στο τι γίνεται στη Γάζα, ίσως να υπάρχει απόφαση από πιο ψηλά. Καλώς ή κακώς οι σχέσεις μας με το Ισραήλ είναι στο ζενίθ.
Aυτά που γίνονται στις ΗΠΑ είναι βγαλμένα από κάποια δυστοπία. Όχι μόνο για το παραπάνω και τις λοιπές μπούρδες για το νέο μαχητικό, αλλά και για το Β747 των Καταριανών, που για χρόνια έμεινε απούλητο (πόσοι ψάχνουν άλλωστε μεταχειρισμένο 747 για Business jet σε αυτό τον κόσμο;) και που κατα...
Δεν χρειάζεται να αποδειχτεί κάτι παραπάνω αν το Εφετείο έβγαλε απόφαση και έκρινε ότι η εταιρεία δεν είχε λάβει τα απαραίτητα μέτρα, ούτε η αποποίηση ευθύνης από την Χ εταιρεία έχει κάποιο νομικό αποτέλεσμα σε καταδίκη. Και η Boeing το ίδιο έκανε με τα 737ΜΑΧ αρχικά και γύρισε όλο το θέμα...
Προσωπικά το θέμα με τα σάιτ το έχω λύσει με Revolut Metal, είναι κάπου στα 150Ε το χρόνο η κάρτα αλλά συμπεριλαμβάνει ασφάλιση ταξιδίου που δεν σε ρωτάνε πολλά-πολλά και εφόσον δεν κάνεις κατάχρηση, σού επιστρέψουν όλα τα λεφτά σου.
Την μόνη φορά που έπρεπε να τους ζητήσω βοήθεια με κάτι...
Θέλω να γράψω μερικά πράγματα για την Aegean και τον γενικό κατήφορο που έχει πάρει ως εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών, ίσως και λόγω της μεγέθυνσης της ή των λάθος ανθρώπων στις λάθος θέσεις, στους οποίους διακρίνω μια απάθεια, να το πω ευγενικά. Να ξεκαθαρίσω ότι το συμβάν δεν αφορά εμένα...