προς gianna και niaouko μέχρι στιγμής είναι γνωστό ότι πραγματοποιούνται στην Αθήνα και θα συνεχιστούν μέχρι τις 15 Φλεβάρη σίγουρα. σύμφωνα με δικές μου πηγές οι συνεντεύξεις για επαρχία θα ξεκινήσουν μετά από τις συνεντεύξεις της Αθήνας. ελπίζω να κάλυψα.
προς dark.sugar προφανέστατα συμφωνώ 1000% σ αυτά που λες.. όλος ο τρόπος μεταχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού είναι απάνθρωπος,αντιτίθεται στα ανθρώπινα δικαιώματα.. σαφέστατα και είμαστε όλοι (θα τολμήσω να γράψω) αντίθετοι και εξοργισμένοι στο άκουσμα και μόνο τέτοιων καταστάσεων. όσο αφορά...
απορία Νο.1 (δημιουργηθείσα από το αναρτημένο άρθρο του flying Doc,αλλά και όσων διαβάζω και ακούω κατά καιρούς) : γιατί όλοι θέλουν μια θέση σε αεροπορική εταιρία.?όχι απαραιτήτως στον ελληνικό χώρο αλλά ,μάλλον,ειδικότερα στο εξωτερικό.? όσο καλοί και αν είναι οι μισθοί στις ξένες αεροπορικές...
απ' όσο ξέρω και από άλλα κορίτσια ακόμα δεν έχουμε καμία ενημέρωση για συνέντευξη. :/
υπομονή όμως..μόλις χθές έλειψε η προκήρυξη.:)
by the way.. καλό μήνα να έχουμε.
Re: Προσλήψεις Ιπτάμενων Συνοδών
το τηλέφωνο των κεντρικών γραφείων είναι αυτό -->(210) 6261700.
επικοινώνησε μαζί τους και είμαι σίγουρη πως θα σου λύσουν κάθε απορία.