Recent content by george 150

  1. george 150

    Jeju Αir B737-8 belly landing crash in Muan South Korea

    Η διερεύνηση για το 737 της Britih Midland ήταν λίγο πιο περίπλοκη. Δεν θυμάμαι αναφορά περί λάθους τοποθέτησης των οργάνων, απλά ανέφεραν οτι λόγω των κραδασμών από τον προβληματικό κινητήρα ήταν δύσκολη η αναγνωσή τους από τους χειριστές. Επίσης καθοριστικό ρόλο που "παραπλάνησε" τους...
  2. george 150

    Συντριβή B787-8 της Air India

    Απλά θα πρέπει να περιμένουμε. Υπάρχει συμβάν κατά το οποίο Airbus βούτηξε "ανεξήγητα" ( σώθηκε ευτυχώς) μέχρι να διαπιστωθεί ότι η...θήκη της φωτογραφικής ενός εκ των χειριστών, μετακινήθηκε παρασυρμένη από το κάθισμα του αντίστοιχου χειριστή και πίεσε το stick κάτω... Στο ατύχημα της Air...
  3. george 150

    Συντριβή B787-8 της Air India

    Είναι βέβαιο οτι η έρευνα θα στραφεί άμεσα στη μελέτη του ψυχολογικού/οικογενειακού/οικονομικού προφίλ των δύο χειριστών...
  4. george 150

    Συντριβή B787-8 της Air India

    Η λειτουργία της RAT αποτελεί σοβαρή ένδειξη απώλειας ισχύος και στους δύο κινητήρες... Σε σχετικό βίντεο φαίνεται ότι ξεκολησε προς το τέλος του διαδρόμου ( διακρίνεται σκόνη να εκτινάσσεται από τα άκρα του διαδρόμου) κάτι που θα δικαιολογούσε και μια απογείωση με λίγα φλαπς αλλά και αρχή...
  5. george 150

    Jeju Αir B737-8 belly landing crash in Muan South Korea

    Στο Airbus η RAT τροφοδοτεί τους καταγραφείς απ' ευθείας ή μέσω μπαταρίας; Στο ατύχημα της PIA οι καταγραφείς έγραψαν μέχρι τέλους...
  6. george 150

    Jeju Αir B737-8 belly landing crash in Muan South Korea

    Εφόσον ο Νο2 κινητήρας φαίνεται σε λειτουργία αναστροφής ώσης, πώς έμεινε από ρεύμα εντελώς; Ακόμη και με compressor stall φαίνεται ότι έβγαζε κάποια ώση, άρα και ηλεκτρική ισχύ...
  7. george 150

    Συμβάν με Aegean στην Σαντορίνη

    Έχοντας ο ίδιος λάβει μέρος σε αρκετά investigation συμβάντων (ακόμη και και ατυχημάτων), γνωρίζω τη διαδικασία που ακολουθείται σε αυτές τις περιπτώσεις και όλα όσα επανειλημμένα ανέφερα ( αποτυπώσεις ραντάρ, απομαγνητοφωνησεις συνομιλιών, αναφορές χειριστών και ΕΕΚ κλπ κλπ) είναι τα πρώτα που...
  8. george 150

    Συμβάν με Aegean στην Σαντορίνη

    Ο κατακόρυφος διαχωρισμός θα πρέπει πράγματι να είναι (τουλάχιστον) 1000 πόδια (IFR από IFR) , δεν λέμε κάτι διαφορετικό. Ωστόσο επαναλαμβάνω οτι δεν γνωρίζουμε τις εξουσιοδοτήσεις που είχαν λάβει τα αεροσκάφη, τα readback που έκαναν, τα πραγματικά ίχνη/ ύψη που ακολούθησαν και αν υπήρξε...
  9. george 150

    Συμβάν με Aegean στην Σαντορίνη

    Η διασταύρωση των ιχνών δεν πληροφορεί αν υπήρξε μείωση ελάχιστων. Αν υπήρχαν ακόμα δύο τρία αεροσκάφη στο holding και ένα δύο αναχωρήσεις από κάτω τους ( έχω δουλέψει APP/TWR Σαντορίνη, πίστεψε με πρόκειται για χαλαρο σενάριο) τι συμπέρασμα θα βγάζατε δηλαδή ότι όλα τα αεροσκάφη αυτά "ήρθαν...
  10. george 150

    Συμβάν με Aegean στην Σαντορίνη

    Η αποτύπωση από το FL δεν προσφέρει και πολλές πληροφορίες, πέραν των ιχνών. Μπορεί να δοθεί εξουσιοδότηση σε δεύτερο αεροσκάφος για προσέγγιση ( ή και περισσότερα) ανάλογα με το πόσο "χώρο" έχει η τερματική περιοχή και ανάλογα του σχεδιασμού των διαδικασιών. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι...
  11. george 150

    "Παρολίγον σύγκρουση" 2 ATR πάνω από την ΚΕΑ

    Ο υπέρτατος στόχος σε τέτοιες περιπτώσεις ( όχι μόνο σοβαρών συμβάντων αλλά και αυτών που αρχικά φαντάζουν μικρής επικινδυνότητας), δεν είναι να βρεθεί ο "ένοχος" ως πρόσωπο/α. Δηλαδή άντε και βρήκαμε ότι φταίει ο ΕΕΚ, ή ο χειριστής. Τον απολύουμε, τον διασύρουμε, τον... εκτελούμε και...
  12. george 150

    Αεροπυρόσβεση

    Δεν είμαι σίγουρος οτι αποκολλήθηκε τμήμα του δεξιού aileron. Όταν πραγματοποιείται η ρίψη του νερού, αν δεν κάνω λάθος κατεβάζουν Flaps, οπότε γι αυτό το λόγο φαίνεται ότι λείπει το aileron δεξιά. Αν δείτε το βίντεο σε μεγάλη οθόνη, φαίνεται ξεκάθαρα ότι από την πρόσκρουση στο εμπόδιο, έχει...
  13. george 150

    Σύγκρουση Α320neo της LATAM κατά την απογείωση με πυροσβεστικό

    Σύμφωνα με δημοσιεύματα, τα πυροσβεστικά πραγματοποιούσαν άσκηση και σύμφωνα με αρχική ανακοίνωση που βγήκε από αρμόδιες υπηρεσίες, τα πυροσβεστικά δεν είχαν λάβει άδεια εισόδου στον διάδρομο από τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας. Γενικά τα πυροσβεστικά ακολουθούν τους κανόνες που διέπουν την...
Top