Recent content by george 150

  1. george 150

    Jeju Αir B737-8 belly landing crash in Muan South Korea

    Στο Airbus η RAT τροφοδοτεί τους καταγραφείς απ' ευθείας ή μέσω μπαταρίας; Στο ατύχημα της PIA οι καταγραφείς έγραψαν μέχρι τέλους...
  2. george 150

    Jeju Αir B737-8 belly landing crash in Muan South Korea

    Εφόσον ο Νο2 κινητήρας φαίνεται σε λειτουργία αναστροφής ώσης, πώς έμεινε από ρεύμα εντελώς; Ακόμη και με compressor stall φαίνεται ότι έβγαζε κάποια ώση, άρα και ηλεκτρική ισχύ...
  3. george 150

    Συμβάν με Aegean στην Σαντορίνη

    Έχοντας ο ίδιος λάβει μέρος σε αρκετά investigation συμβάντων (ακόμη και και ατυχημάτων), γνωρίζω τη διαδικασία που ακολουθείται σε αυτές τις περιπτώσεις και όλα όσα επανειλημμένα ανέφερα ( αποτυπώσεις ραντάρ, απομαγνητοφωνησεις συνομιλιών, αναφορές χειριστών και ΕΕΚ κλπ κλπ) είναι τα πρώτα που...
  4. george 150

    Συμβάν με Aegean στην Σαντορίνη

    Ο κατακόρυφος διαχωρισμός θα πρέπει πράγματι να είναι (τουλάχιστον) 1000 πόδια (IFR από IFR) , δεν λέμε κάτι διαφορετικό. Ωστόσο επαναλαμβάνω οτι δεν γνωρίζουμε τις εξουσιοδοτήσεις που είχαν λάβει τα αεροσκάφη, τα readback που έκαναν, τα πραγματικά ίχνη/ ύψη που ακολούθησαν και αν υπήρξε...
  5. george 150

    Συμβάν με Aegean στην Σαντορίνη

    Η διασταύρωση των ιχνών δεν πληροφορεί αν υπήρξε μείωση ελάχιστων. Αν υπήρχαν ακόμα δύο τρία αεροσκάφη στο holding και ένα δύο αναχωρήσεις από κάτω τους ( έχω δουλέψει APP/TWR Σαντορίνη, πίστεψε με πρόκειται για χαλαρο σενάριο) τι συμπέρασμα θα βγάζατε δηλαδή ότι όλα τα αεροσκάφη αυτά "ήρθαν...
  6. george 150

    Συμβάν με Aegean στην Σαντορίνη

    Η αποτύπωση από το FL δεν προσφέρει και πολλές πληροφορίες, πέραν των ιχνών. Μπορεί να δοθεί εξουσιοδότηση σε δεύτερο αεροσκάφος για προσέγγιση ( ή και περισσότερα) ανάλογα με το πόσο "χώρο" έχει η τερματική περιοχή και ανάλογα του σχεδιασμού των διαδικασιών. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι...
  7. george 150

    "Παρολίγον σύγκρουση" 2 ATR πάνω από την ΚΕΑ

    Ο υπέρτατος στόχος σε τέτοιες περιπτώσεις ( όχι μόνο σοβαρών συμβάντων αλλά και αυτών που αρχικά φαντάζουν μικρής επικινδυνότητας), δεν είναι να βρεθεί ο "ένοχος" ως πρόσωπο/α. Δηλαδή άντε και βρήκαμε ότι φταίει ο ΕΕΚ, ή ο χειριστής. Τον απολύουμε, τον διασύρουμε, τον... εκτελούμε και...
  8. george 150

    Αεροπυρόσβεση

    Δεν είμαι σίγουρος οτι αποκολλήθηκε τμήμα του δεξιού aileron. Όταν πραγματοποιείται η ρίψη του νερού, αν δεν κάνω λάθος κατεβάζουν Flaps, οπότε γι αυτό το λόγο φαίνεται ότι λείπει το aileron δεξιά. Αν δείτε το βίντεο σε μεγάλη οθόνη, φαίνεται ξεκάθαρα ότι από την πρόσκρουση στο εμπόδιο, έχει...
  9. george 150

    Σύγκρουση Α320neo της LATAM κατά την απογείωση με πυροσβεστικό

    Σύμφωνα με δημοσιεύματα, τα πυροσβεστικά πραγματοποιούσαν άσκηση και σύμφωνα με αρχική ανακοίνωση που βγήκε από αρμόδιες υπηρεσίες, τα πυροσβεστικά δεν είχαν λάβει άδεια εισόδου στον διάδρομο από τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας. Γενικά τα πυροσβεστικά ακολουθούν τους κανόνες που διέπουν την...
  10. george 150

    Συντριβή An-12BK στην Καβάλα

    Βλέποντας το ίχνος του αεροσκάφους στο flight radar, παρατηρούμε ότι εκτέλεσε αρχικά αριστερή στροφή 180 μοιρών, ακολουθώντας ένα παράλληλο track με το αρχικό που είχε en route για τον προορισμό του. Στο χρονικό σημείο αυτό δεν είχε ακόμη δηλωθεί το Mayday, παρά μόνο αίτημα για επιστροφή στο...
  11. george 150

    Aπεργία στην ΥΠΑ

    Σε ορισμένα από αυτά, δουλεύουν ηλεκτρονικοί οι οποίοι ανήκουν σε άλλο σύλλογο, οπότε και δεν θα επηρεαστεί η λειτουργία των συγκεκριμένων αεροδρομίων!
  12. george 150

    Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

    Το πιθανότερο σε εντελώς νέο διαγωνισμό, το όριο να είναι μικρό, ίσως και κάτω από 30. Το όριο υπάρχει για κάποιο λόγο: μέχρι να περάσει ένας νεοπροσληφθης ελεγκτής όλα τα στάδια της εκπαίδευσης και πιστοποίησης απαιτείται σημαντικό χρονικό διάστημα. Μετά και πάλι απαιτείται ακόμη μεγαλύτερο...
  13. george 150

    Boeing 737 MAX

    Το MAX, σχεδιαστικά έχει και θα έχει πρόβλημα το οποίο ελπίζουν όλοι ότι το ανανεωμένο MCAS θα διορθώνει, στο 100% των περιπτώσεων. Λόγω της τοποθέτησης μεγαλύτερης διαμέτρου κινητήρων, έπρεπε να γίνει τροποποίηση στους φορείς τους (Pylons), ώστε να προκύψει το απαιτούμενο ύψος στη νέα θέση. Το...
  14. george 150

    Συντριβή Boeing 737 της China Eastern στην Κίνα

    Με Incapacitated χειριστές θα περίμενε κανείς το αεροπλάνο να συνεχίσει να πετά τουλάχιστον μέχρι τον προορισμό του, στο ίδιο ύψος, όπως έγινε στο ατύχημα τη Helios. Εκτός και για κάποιο λόγο (αναταράξεις κλπ) έγινε disengage ο αυτόματος πιλότος. Και πάλι όμως θα περίμενε κανείς το αεροσκάφος...
Top