Άρα μπορούμε να ζητήσουμε αποζημίωση με βάση αυτές τις συνθήκες; Από ότι καταλαβαίνω η εταιρία θα επικαλεστεί συνθήκες του αεροδρομίου ή θέμα ασφαλείας - αυτό είναι το story που μας λένε εδώ. Δικαιολογείται όμως αποζημίωση σε αυτήν την περίπτωση θεωρώντας ότι στο τελικό μας προορισμό θα φτάσουμε...
Στους επιβάτες των εταιριών (εκτός SAS) ήταν γνωστό ότι θα γίνουν οι πτήσεις τους diverted - έχει ανακοινωθεί και στα sites τους. Η διαφορά με τις Aegean, Ellinair, Ryan κλπ ποια είναι;
Συγγνώμη αν είμαι offtopic αλλά πως δικαιολογείται μόνο η πτήση της SAS να κάνει divert προς Καβάλα και πτήσεις άλλων εταιριών να προσγειώνονται κανονικά; Επειδή μόλις προσγειωθήκαμε στην Καβάλα το γεγονός ότι θα έκανε divert στην Καβάλα ήταν γνωστό από την στιγμή που μπήκαμε στο αεροπλανο...
Έχει κανεις μια πρώτη εικόνα απο το impact της εισόδου της FR στα δρομολόγια εσωτερικού; Έχω την εικόνα (εντελώς χωρίς στοιχεία) ότι δεν δέχθηκε πολυ ισχυρό πλήγμα... Ειδικά αν κρίνω απο τις τιμές της που υποχώρησαν μεν αλλά πολύ μαζεμένα
Έχω μια ερώτηση: Είμαι Gold στην Olympic Air και πετάω σε πτήσεις της Aegean. Έχω τα δικαιώματα στις πτήσεις της Aegean που έχουν και οι αντίστοιχοι Miles & Bonus Gold (αποσκευές, lounge κλπ)? Έχω κάποιο προνόμιο στο υπόλοιπο δίκτυο της star?
Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής?
Ξέρει κανείς αγαπητός συμφορουμίτης αν υπάρχει κάτι νεότερο για την προσφυγή Olympic & Aegean? Θεωρείτε ότι υπάρχει ακόμη ανοιχτή η περίπτωση της συγχώνευσης;
Στο σχόλιο σου βέβαια δεν ανέφερες καθόλου τις πληρότητες από ATH ενώ η lydia αναφέρθηκε γενικότερα στις πληρότητες των δρομολογίων AMS & IST, και μάλιστα κατέληξες στο συμπέρασμα από 2 ημέρες ότι οι πληρότητες της ΟΑ στα συγκεκριμένα δρομολόγια είναι χαμηλές.
Μόλις επέστρεψα από IST και ισχύει αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω, ότι δηλαδή τα OAT & OAU χρησιμοποιούνται αναλόγως του προγράμματος. Νομίζω βέβαια ότι θα ήταν ασφαλές να πούμε ότι στην πρωινή πτήση χρησιμοποιείται ένα από τα 2 παρατηρώντας το σε daily basis την προηγούμενη εβδομάδα.
Πάντως έχω...
Όσον αφορά την έναρξη νέων δρομολογίων από την ΟΑ τι να πω... Δεν βαριούνται να λένε κάθε χρόνο τις ίδιες πατάτες; Αφού και αυτά τα δρομολόγια που έχουν σκέφτονται αν θα κρατήσουν συζητάμε και για νέα;
Νομίζω ότι αν δεν έχουμε στατιστικά στοιχεία για τις πληροτητες δεν μπορούμε να βγάλουμε σωστό συμπέρασμα! Σημειώνω απλά (σε αντίθεση με τα παραπάνω) ότι τελευταία πέταξα 4 φορές σε δρομολόγια εσωτερικού (Καβάλα, Θεσσαλονίκη,Ηράκλειο) και - ίσως εντελώς τυχαία - οι πτήσεις είχαν πληρότητα άνω...
Δεν υπάρχει καμία άλλη προσθήκη στα δρομολόγια εκτός από τα παραπάνω για Λάρνακα; Μου φαίνεται κάπως περίεργο καθώς η Αιγαίου έχει ήδη ξεκινήσει να λανσάρει μια σειρά από νέους προορισμούς... Δλδ η ΟΑ για το θερινό μας επιφυλάσσει μόνο αύξηση συχνότητας στο ATH-LCA και το SKG-LGW; Μήπως έχουν...