Δεν είναι το ζητούμενο να καταργηθούν τα intersection take offs. Σε πολλα αεροδρομια πχ LFBS, απο το intersection H εχεις 3000 μετρα TORA/TODA. Μεγαλυτερο δηλαδη απο το συνολικο μηκος δεκαδων διαδρομων στην Ευρωπη. Επισης, τα intersection take offs περα απο την οικονομια καυσιμου, εξυπηρετουν...
Για τον μέσο επιβάτη είναι τρομακτικό και το light turbulence όπως και το medium braking μετά την προσγείωση. Αυτό έχει να κάνει με την εμπειρία και την ενημέρωση του επιβάτη όχι με την ασφάλεια της πτήσης, όποτε δεν είναι παράγοντας για τους επαγγελματίες της αεροπορίας. Ας φοβηθούν όσο θέλουν...
Ως χειριστής του A320 μπορώ να δώσω απλά τα 2 cents μου για το περιστατικο οπως λεμε και στο χωριο μου.
Είχαν απώλεια πίεσης της καμπίνας. Που σημαίνει ότι το cabin altitude αρχισε να "ανεβαίνει" απο τα 7000 ποδια που ειναι κανονικα στο cruise -ωστε να εξοιμοιωθει με την εξωτερικη ατμοσφαιρικη...
Κύριος λόγος είναι το γεγονός ότι το Gatwick λειτουργεί σε max capacity και με τις καθυστερησεις ATC απο το Eurocontrol δεν ειναι βιωσιμο το καλοκαιρινο προγραμμα οπως ειναι χωρις ακυρωσεις.
Το ίδιο συμβαίνει κάθε βράδυ. Έχω βάση στο Gatwick και τα βλέπω κάθε μέρα. Έχουμε 1 ώρα τουλάχιστον αναμονή για water and waste service πριν καθε αναχωρηση.
Δεν είναι γεμάτη για CHQ. Όσο η Ελλάδα είναι στην amber list για την Βρετανια δεν υπαρχει λογος να πεταει με 60 ατομα σε τετοιες εποχες για την αεροπορια. Ειναι σε αναμονη να βαλουν 200.000 θεσεις για Ελλαδα και Ισπανια αν μπουν στην πρασινη λιστα στις 3 Ιουνιου.
Αλλά απ ότι φαίνεται στις 3...
Μαζί με όλα τα δημοσιογραφικά λάθη - συμπεριλαμβανομένης της ανικανότητας πολλών Ελλήνων συντακτών να αποδώσουν ένα γεγονός τέτοιας φύσης με αντικειμενικοτητα, πολύ λάθος είναι και ο τίτλος του thread.
Είμαστε μορφωμένοι ενήλικες άνθρωποι, υποτίθεται. Δεν μπορούμε να μιλάμε για "ανώμαλους...
Θες να πεις ότι ο μισθός του cadet -εστω μετα το 6 μηνο- ηταν ο ιδιος με καποιου που ηρθε direct entry με 3 χρονια προυπηρεσια; Γιατι αμφιβαλλω πολυ. Επισης, η Europe's favourite airline εχει υποχρεωσει ολους τους χειριστες να υπογραψουν 20% μειωση μισθου για 4 χρονια χωρις μειωση των ωρων...
Είχε "καταργησει" τα 30.000 και τα είχε κάνει 5.000 αλλά ταυτόχρονα έδινε συμβόλαιο με 5ετη δέσμευση παραμονής κατα τη διάρκεια του οποίου ήσουν σε μειωμένο μισθό ώστε να αποπληρωνεις σταδιακά τη διαφορά του ποσού.
Τώρα το επαναφέρει στα 30.000 Ευρώ και συνεχίζει να παρέχει τον ίδιο μειωμένο...
Σου εξήγησα ότι πώληση slot και το downsizing ειναι συχνα κομματι της εξυγείανσης του operation μιας εταιρειας. Οπως εν προκειμενω.
Δεν είπα ότι είπες τίποτα. Δες το δάσος κι όχι το δέντρο.