Recent content by Laitmer

  1. Laitmer

    Ατύχημα της Thai Airways στην Μπανγκόκ

    Re: Ατύχημα της Thai Airways στην Μπανγκόνγκ http://avherald.com/h?article=4681fccd&opt=0
  2. Laitmer

    Hellas Airlines!

    Στον Αλμυρό δεν είχε γραφείο αλλά υπήρχε ένας ενοικιαζόμενος χώρος στην πλατεία του Αλμυρού όπου στην πρόσοψη του τζαμαρίες υπήρχαν κολλημένες αφίσες της εν λόγω εταιρίας!!!
  3. Laitmer

    ATR-42

    Δυστυχώς πιστεύω ότι τα αταράκια θα ήταν μακράν πιο χρήσιμα , ανέξοδα και διαθέσιμα από τα Spartan ! Οι διαθεσιμότητες των Spartan ακύρωσαν πολλά πράγματα που ίσως περίμενε η ΠΑ!!!
  4. Laitmer

    ATR-42

    Πιστεύω ότι η ΠΑ και γενικά το ελληνικό δημόσιο έχασε μια ευκαιρία χρησιμοποίησης των αφων αυτών. Η χρήση των τετρακινητήριων C-130 για μέσες μεταφορές έχει μεγαλύτερο cost index φαντάζομαι από ένα ATR-42, κλιμάκια τεχνικών Readiness στα νησιά ,τεχνικοί ένας οι δύο πολλές φορές που χρειάζεται να...
  5. Laitmer

    Κεντρικό topic ευχών

    Χρόνια Πολλά σε όλους, και ότι επιθυμεί ο καθένας να γίνει πραγματικότητα!!!
  6. Laitmer

    τεχνικοι αεροσκαφων

    Φιλέ Κώστα για την απόκτηση του πτυχίου EASA PART-66 B.1 είναι απαραίτητη η προϋπηρεσία σε περιβάλλον συντήρησης πολιτικών αεροσκαφών, αν κάνω λάθος παρακαλώ κάποιος να με διόρθωση ,αλλά όταν θα τελείωσης με το θέμα των εξετάσεων και καταθέσεις στην ΥΠΑ τα πιστοποιητικά επιτυχών εξετάσεων και...
  7. Laitmer

    ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΣΤΥΑ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ PART66 Β1 ,Β2

    Φίλε μου το forum μπορεί να σε βοηθήσει, έχει πολλές πληροφοριες! :thx: :thx: Επίσης σου έχω στείλει ένα μήνυμα δες το!!! :mrgreen:
  8. Laitmer

    Mηχανικός αεροσκαφών

    Ακριβώς………………….θα σου αναγνωρίσουν δυο από τα επτά που έχεις στην ΠΑ και ένα θα σου είναι απαραίτητο σε αεροσκάφη πολιτικού νηολογίου. Αν ήσουν C-130 ή EMBRAER στην ΠΑ τότε ίσως σου ζητούσαν λιγότερο από ένα χρόνο σε νηολογίου , γιατί βασίζονται σε πολιτικές εκδόσεις περισσότερο το EMBRAER...
  9. Laitmer

    Mηχανικός αεροσκαφών

    Φίλε lefas...........Αν είσαι ακόμα μικρός και ο διαθέσιμος σου χρόνος είναι αρκετός τότε ξεκίνα δεν έχεις να χάσεις απόλυτος τίποτα, βεβαίως ίσως χρειαστεί να δαπανήσεις και κάποια χρηματικά ποσά!!! :( :( Τα χρόνια πρακτικής εμπειρίας που θα σου αναγνωριστούν είναι δυο από την ΠΑ...
  10. Laitmer

    Mηχανικός αεροσκαφών

    Αγαπητέ lefas , Eπειδή τυγχάνει να είμαι μηχανικός αεροσκαφών στην ΠΑ και μόλις τώρα είμαι στήν διαδικασία μετατροπής του εθνικού πτυχίου ΥΠΑ τύπου ΙΙ σε PART-66 B1 εχω ασχοληθεί λίγο με το θέμα!Ολες οι πληροφορίες που σου δίνονται παραπάνω ειναί σωστές. Για τα Modules που δεν απαιτείται...
  11. Laitmer

    Berlin DC-3 crash

    Τα DC-3 ( C-47) της ΠΑ δεν χρησιμοποιουνται πλεον επιχηρησιακα αν και ενα νομιζω το 622 ειναι ακομη σε πλοημη κατασταση!!! (ειναι ενα απο τα ελαχιστα που πολεμησαν στην Κορεα και συνεχιζουν να ειναι πλοημα, το συγκεκρημενο πολεμησε με την ΠΑ στην Κορεα!!!) Ειχα την τυχη, εμπειρια να πεταξω...
  12. Laitmer

    Παλιο πτυχιο ΥΠΑ τυπου ΙΙ

    Σε επικοινωνια που ειχα με την ΥΠΑ και καποιο γραφειο που ειναι υπευθυνο για τα πτυχια των μηχανικων μου ανεφεραν πως υπηρχε μια συγκεκριμενη χρονικη περιοδος που ειχες το δικαιωμα μετατροπις του εθνικου πτυχιου τυπου ΙΙ σε EASA Part-66. Και οτι πλεον πρεπει να συμμετασχω στις εξετασεις εκ νεου...
  13. Laitmer

    Παλιο πτυχιο ΥΠΑ τυπου ΙΙ

    Ευχαριστω πολυ dimitris τα Links που μου εδωσες ειναι αρκετα κατατοπιστικα!!!!
  14. Laitmer

    Παλιο πτυχιο ΥΠΑ τυπου ΙΙ

    Γεια σας ειμαι καινουργιος σ αυτη την πολυ ενδιαφερουσα παρεα, εχω καποιες αποροιες και ισως εδω βρω καποιες απαντησεις!! Το Απριλιο του1997 απεκτησα το πτυχιο της της ΥΠΑ τοτε τυπου ΙΙ. Στη συνεχεια λογω καποιων συγκειριων καταταχτηκα στην πολεμικη αεροπορια και σημερα με 12 χρονια υπηρεσιας...
Top