Recent content by menelaos

  1. M

    Σχόλια για Α3

    Κάτσε, εγώ μαζί σου για το να μην είμαστε μίζεροι κι ανάποδοι με την Α3, αλλά όταν χρεώνεις 2,500 ευρώ για σύνολο 9 ώρες στον αέρα πρέπει και να δίνεις ένα προϊόν που να τα αξίζει. Η eco ήταν 500 ευρώ. Άρα τα 2,000 της διαφοράς πρέπει να δικαιολογούνται από το προϊόν της business. Legroom δεν...
  2. M

    Σχόλια για Α3

    Αποφάσισα να ξανά πετάξω με Α3 από DXB, κυρίως για να δω πώς/αν προοδεύει ως προϊόν. J παραμένει εντελώς άθλια ως offering. Προφανώς οι θέσεις είναι οι γνωστές (λογικό) και δεν αλλάζουν εύκολα, αλλά έλεος - ένα welcome drink, μια επιλογή σαμπάνιας, ένα κρασί της προκοπής, επιλογή επιδόρπιου, ένα...
  3. M

    Jeju Αir B737-8 belly landing crash in Muan South Korea

    Ερώτημα για τους επαγγελματίες: δεδομένου ότι για οποιονδήποτε λόγο δεν υπήρχαν landing gear, flaps, spoilers etc., δεν θα ήταν λογικό να προσπαθήσεις να κατεβάσεις το μπροστινό μέρος του αεροσκάφους αφού κανεις touch down ώστε α) να έχεις παραπάνω επιφάνεια τριβής, β) να μειώσεις την άνωση που...
  4. M

    Σχόλια για Α3

    Ακριβώς όπως τα λες. Το δρομολόγιο είναι παρα πολύ καλή καλή προσθηκη, αλλά δε γίνεται να χρεώνουν αυτήν την τιμή γι αυτό το προϊόν. In the short term, sure they make something extra, αλλά δημιουργεί παρα πολύ αρνητική εικόνα: 2,500 χωρίς wifi, χωρίς καν πολυθρόνες (ας μη συζητήσουμε lie flat)...
  5. M

    Σχόλια για Α3

    Ωραίο το δρομολόγιο προς Ντουμπάϊ, αλλά το συνολικό offering είναι από ντροπιαστικό έως εξευτελιστικό για τις τιμές. 2500 ευρώ business return, προφανώς όπως ολοι (εμείς) γνωρίζουμε euro business - είμαι 1.73 και τα γόνατα μου ακουμπάνε στην μπροστά θέση. Προφανώς χωρίς IFE, όπως ξέρουμε. Το...
  6. M

    LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

    Δεν αμφιβάλλω, αλλά η ET σε οποίο άλλο αεροδρόμιο έχω πάει μαζί τους (καμια 15ριά) έχει πάντα ξεχωριστό λεωφορείο για business. Οπότε πιθανόν να έχει να κάνει με τρελές χρεώσεις του ΑΙΑ (δεδομένου αντιστοίχως ότι στον ΑΙΑ δεν έχω δει ποτε ξεχωριστό λεωφορείο ανεξαρτήτως εταιρίας - να πω όμως ότι...
  7. M

    LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

    Εντωμεταξύ όλα όντως πάρα πολύ ωραία με τις επεκτάσεις και τα καινούργια lounge κλπ, αλλά ξέρει κανεις αν υπάρχει κάποιο πλάνο να λυθούν τρία απλά operational issues που κάθε φορά που έρχομαι ακούω επιβάτες να παραπονιούνται; 1. η μιζέρια όπου αν δεν έχεις κέρματα δε μπορείς να πάρεις καρότσι...
  8. M

    Miles & Bonus

    Καλησπέρα μετά από πολλά χρόνια! :) Ερώτηση, αν γνωρίζει κάποιος: ταξιδεύω με κωδικό πτήσης LH (LH4357), fare J. Η πτήση είναι operated by Eurowings Discover. Δεδομένου ότι ο κωδικός πτήσης είναι LH, τα αντίστοιχα μίλια πιστώνονται ή όχι; Κανονικά η συγκεκριμένη πτήση με LH σε J δίνει περίπου...
  9. M

    Λάθος posts ...

    Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί Νομίζω όλη η ανάλυση που γίνεται είναι ενδιαφέρουσα αλλά η ερώτηση είναι βασικά μία. Είναι δεδομένο ότι οι αεροπορικές θα κλείσουν σχεδόν όλες άμεσα διότι δεν έχουν ούτε ρευστότητα ούτε κερδοφορία επαρκή για να ανταπεξέλθει στις...
  10. M

    Λάθος posts ...

    Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί Μια αεροπορική εταιρία που κάνει πτήσεις φέρνει τουρίστες και business travellers. Αυτοί χρησιμοποιούν υπηρεσίες και αγοράζουν προϊόντα, προσφέροντας έτσι στο ΑΕΠ. Το αν χρειάζεται ενίσχυση είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άσχετο. Απορώ ορισμένες...
  11. M

    Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

    Εδώ θέτεις τρία ξεχωριστά ζητήματα. α) Κατά πόσον πρέπει από ηθικής (ή ίσως και νομικής) πλευράς να επιστραφούν τα χρήματα για προϊόν / υπηρεσία που δεν προσφέρθηκε. Προφανώς πρέπει από ηθικής πλευράς. Από νομικής, υπάρχουν ειδικότεροι να μας διαφωτίσουν, αλλά νομίζω έχουν υποχρέωση να τα...
  12. M

    Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

    Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις Όντως? Σε ένα mail που μου ήρθε δεν έγραφαν αυτό (έλεγαν voucher ή αλλαγή ημερομηνίας). Αλλά όπως έλεγα και παραπάνω τρέχουν κι αυτοί και δε φτάνουν, οπότε δεν αποκλείεται να το άλλαξαν...
  13. M

    Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

    Re: Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις Ισχύει. Τα ίδια και η EK. Δεν το θεωρώ σωστή πρακτική - κατανοητό ότι ζουν τραγικές ώρες, αλλά δε γίνεται να απαιτούν ουσιαστικά ρευστό από όποιον έτυχε να έχει εισιτήριο. Είναι προφανές ότι αν χρειαζόταν να πάω στο Τόκυο για ένα συνέδριο...
  14. M

    Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

    Εντωμεταξύ, χαμός εδώ στο Ντουμπάι. Ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων. Πρώτα, EK grounds all flights. Μετά, τελικά θα κάνουμε κάποιες γιατί μας ζήτησε η κυβέρνηση. Τώρα, πάλι EK grounds all flights. Μετά, θα κλείσουν τα terminals. Μετά, δε θα κλείσουν. Από PR ένα δράμα, και (προφανώς πιο σημαντικό)...
  15. M

    Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

    Γιατί? Δεδομένων των εξαιρετικά χαμηλών margins του industry, και δεδομένου του ότι πρακτικά όλες οι εταιρείες της Ευρώπης, Αμερικής, Μέσης Ανατολής, Ασίας (και πρακτικά σύντομα και της Αφρικής) έχουν τεράστια πτώση σε pax, μια χαρά το βλέπω πιθανόν να χρειαστεί ολόκληρος ο κλάδος rescue για να...
Top