Recent content by nick7488

  1. N

    Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

    Αν και δεν έχω ούτε σεντ να ποντάρω, ίσως υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα σε XLR από Wizz κλπ που μπορούν να ενταχθούν σχετικά σύντομα. Θα μπορούσε να βάλει δοκιμαστικά πτήσεις με στάση για ανεφοδιασμό χωρίς να βάλει XLR αλλά εκεί αρχίζει να θολώνει το τοπίο. Είναι εντελώς leisure οπότε ίσως θα...
  2. N

    Δρομολόγια Aegean

    Υπάρχει βέβαια και αυτό το άρθρο, τώρα αν θα τα βρουν κάπου, θα δείξει. https://www.travelandtourworld.com/news/article/aegean-airlines-and-kazakhstan-explore-synergies-in-civil-aviation-to-improve-connectivity-and-expand-cooperation-in-the-tourism-sector/
  3. N

    Δρομολόγια Aegean

    Αρκετά δύσκολο στην πράξη να πάρει τον ίδιο τύπο με άλλους κινητήρες. Αλλά training, αλλά pools, αλλά spare parts κλπ. Αν θυμάσαι, τα airbus που κράτησε από την Olympicair ήταν αυτά με τον ίδιο κινητήρα, τα υπόλοιπα τα έστειλε. Προφανώς θα είχε να κάνει και με τα lease rates. Το power by the...
  4. N

    Wizz Air στην Ελλάδα

    Ναι το έκανε η Ryanair την χρονιά πριν τον covid και μετά δεν το επανέφερε. Καλό είναι το Gdansk αλλά είχε πολύ σαβούρα από UK όταν είχα πάει πριν από το Brexit. και το έκανα μέσω Κοπεγχάγης με SAS. Μάλλον το ίδιο θα έκανα και τώρα :p
  5. N

    Στόλος ATR της Olympic Air

    Εξεκίνησε, μέχρι το πρωί θα έχει φτάσει ;)
  6. N

    Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

    Υπάρχουν άνθρωποι που ταξιδεύουν από Orly σε Μαυρίκιο και St Denis, με a330 της Corsair και French Bee με configuration 3-3-3 και 3-4-3. Πιστεύεις ότι αυτό είναι καλύτερο από το να ταξιδέψεις με XLR; Επειδή το 3-4-3 με a350 το έχω δοκιμάσει από San Francisco και δεν μιλάω θεωρητικά, είναι απλά...
  7. N

    Braathens Regional & International

    RIP :( https://www.aviation24.be/airlines/bra/forced-to-file-for-bankruptcy-of-airbus-operations-due-to-liquidity-shortage-atr72-600-operations-continue-as-planned/
  8. N

    Play στην Ελλάδα

    Αιωνία η μνήμη :( https://simpleflying.com/play-ceases-operations/
  9. N

    Aegean's Airbus Α320 Family

    Είναι λογικό να έχει μικρές ομάδες στις επιμέρους βάσεις αλλά δεν σημαίνει ότι έχουν την δυνατότητα και τα μέσα να κάνουν τα πάντα. Τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένοι κινητήρες δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν έτσι. Το ότι τα Neo είναι premium προϊόν δεν έχει και πολύ νόημα...
  10. N

    Aegean: Επένδυση στη Volotea ύψους €25 εκατ

    Αυτό το πακέτο είναι επιπλέον; Σαν να έχει περάσει στα πολύ ψιλά :rolleyes: https://www.ch-aviation.com/news/158593-aegean-airlines-to-decide-on-new-volotea-investment-by-2q26
  11. N

    Pegasus Airlines

    Δεν θέλω είμαι πολύ γρουσούζης και μίζερος (ξανά), αλλά οι διασώσεις, διακομιδές, ρυμούλκηση κλπ, επεμβάσεις και γενικά όλη η κινητοποίηση, έχει στοιχίσει πολύ λιγότερα; Ποιος να ξέρει άραγε, αυτοί που τα πληρώνουν είναι χουβαρντάδες να μου πεις και θα σε νιώσω άρχοντα. Ένα μπράβο λοιπόν στον...
  12. N

    Lufthansa

    Κάτσε να ανεβάσω μια συμπληρωματική για να φανεί το μεγαλείο ;) Τύφλα τα έχουν οι μελιτζάνες της Σαουδαραβικής υπερπαραγωγής.
  13. N

    Aegean's Airbus Α320 Family

    Ξέχασες να πεις ότι είναι αποκλειστικό φωτογραφικό ρεπορτάζζζ :cool: 1759010016 Μια απλή σκέψη για τον λόγο που έχει περισσότερα CEO από Θεσσαλονίκη είναι ότι δεν έχει τεχνική βάση εκεί οπότε με τα CEO δεν θα έχει τόσες εκπλήξεις. Το δεύτερο ερώτημα γιατί έχει περισσότερα CEO στο εσωτερικά...
  14. N

    Aegean's Airbus Α320 Family

    Έφτασε, και ξεκινάει δυναμικά με Ηράκλειο όλη μέρα.
  15. N

    Korean Air στην Αθήνα

    Πρέπει να ομολογήσω ότι κάθε φορά που διαβάζω τα post για την επιστροφή των charters από Σεούλ, είναι σαν να διαβάζω ότι έφτασε το άγιο φως με τιμές αρχηγού Κράτους ;) Κάτι σαν το θαύμα που όλοι ξέρουμε ότι θα γίνει :p Πόσα χρόνια άραγε να υπάρχουν αυτές οι πτήσεις τσάρτερ από Κορέα;
Top