Δέν θα έπρεπε να ξεκινήσει πρώτα με αυτούς τουσ 10 που είχε "προσλάβει" πριν σχεδόν 2 χρόνια?
Φιλικα πάντα
Ν
υ.γ.: Είναι κανένας άλλος απο εκείνα τα παιδιά που είχαμε πάει τότε να παραλάβουμε τα CBT ενεργό μέλος εδώ?
Αυτό που με τρομάζει εμένα είναι οτι η AC έχει αναδηχθεί πολάκις ως η καλύτερη Βόρειο-Αμερικάνικη εταιρία.Αν έτσι είναι οι καλές...
Το Vancouver κατπληκτό πάντως ε?
Φιλικά πάντα
Ν.
Έχεις δίκιο, δέν διάβασα προσεκτικά την αγγελία, mea culpa.Μακάρι να είναι έτσι όπως λές να ξεκινήσουν τα non rated παιδιά που κάθονται και περιμένουν.
Εαν δέν απατώμαι η εκάστωτε εταιρία είναι υποχρεωμένη βάση νόμου να βγάλει αγγελία για οποιαδήποτε θέση εργασίας, τουλάχιστον στην Ευρώπη.Το όλο θέμα έχει ένα όνομα του τύπου Equal Opportunity Employment.
Όσον αφορά τη δικτύωση, ναι είναι σημαντικότατη, όχι μόνο στην Ελλάδα και όχι μόνο σ' αυτόν...
Εξαρτάται τι απαιτήσεις έχεις απο το μηχάνημά σου.Φούλ γραφικά δέν θα δείς.Αλλά θα έχεις ένα καλό αποτλέλεσμα.Εγώ με παλιό λάπτοπ core2duo, 4gb ram, Nvidia256-1gb, την βγάζω μιά χαρά.Όχι και τα τέλεια γραφικά, αλλά όχι και minimum.
:great:
Ν.
Κε/Κα aviator242
Δυστυχώς το φαινόμενο της κακής ορθογραφίας παρατηρέιται σε όλους τους νέους, πλήν κάποιων επαγγελμάτων που το επιβάλει το εκάστοτε επάγγελμα, και αυτή η μόδα έρχεται από τας ξένας.Έχω δεί γιατρούς και επιστήμονες (φυσικούς,βιολόγους, ερευνητές κλπ) να μήν ξέρουν σωστή...
Re: Malaysian Airlines News
Όποιο livery και να βάλεις σ'αυτό το αεροπλάνο.... :puke: put lipstick on a pig, it's still a pig, όπως λένε και στο χωριό μου
747 φορέβα :p
Νομίζω πως δέν διάβασες εξ ολκλήρου τα σχόλια.Μιλάμε για απλές συνθήκες με καλό καιρό.Δέν είπε κανείς οτι θα μπορέσει ο PPLας να κάνει SE non precision approach με IMC και gusts,ούτε οτι θα καταφέρει να βγάλει εις πέρας checklists και normal procedures.Το αεροπλάνο όμως θα μπορέσει να το πετάξει...
Δέν διαφωνώ με όλα αυτά, αλλά είναι πιθανόν με καθοδήγηση να προσγειωθεί το αεροπλάνο, και το λέω γιατί έχω δεί παιδιά με πολύ λίγες ώρες να προσγειώνουν αεροπλάνο σε sim.Συμπληρωματικά όποιος έχει πάει σε συνέντευξη της Ryanair το έχει δεί με τα ίδια του τα μάτια .Υπ όψην λέω πως είναι πιθανό...
nauarxe θα διαφωνίσω μαζί σου όσο αφορά το αδύνατο της προσγείωσης χωρίς auto landing.Κάποιος με βασικές γνώσεις (ppl) με βοήθεια από το έδαφος μπορεί , να προσγειώσει ένα μοντέρνο jet
Όσον αφορά τις διαφορές που αναφέρει το βιβλίο, μπορείς να δώσεις μια περίληψη αυτών; Γιατί όπως αναφέρθηκε...
Αγαπητέ elvetosnauarxos
Θα σου απαντήσω από εμπειρία δευτέρου βαθμού.Πρόσφατα συγγενής μου ξεπέρασε το όριο ηλικίας των 65 για να πετάει επιβατηκά μεγάλα jet.Με μερικούς μήνες αδράνειας αποφάσισε να επιστρέψει στις ρίζες και να ασχοληθεί με την αρχική εκπαίδευση πιλότων.Αυτό βεβαίως σήμαινε οτι...
Κ όμως, κλήθηκαν και πήγαν σήμερα όπως είπε και ο Arizonas 11 άτομα χωρίς τύπο από τους επιτυχόντες.Δέν υπάρχει ακριβής ημερομηνία έναρξης εκπαίδευσης αλλά δώθηκε ύλη για διάβασμα :great: καλό διάβασμα λοιπόν :mrgreen:
Re: Παιδια παρακαλω βοηθηστε με αν μπορειτε...
Εάν δέν απατώμαι και η Lusthansa έχει (είχε?) ένα πρόγραμμα αλλά χρειάζεσαι άπταιστα Γερμανικά! http://www.lufthansa-flight-training.com/pilot-training
Οι περισσότερες εταιρίες προσπαθούν να προσλάβουν άτομα δικής τους εθνικότητας
Καλή τύχη
Ν.