Recent content by northwest dc10

  1. N

    Jeju Αir B737-8 belly landing crash in Muan South Korea

    Runway 1/19 2800m χωρις υδραυλικα πως βρηκε διαδρομο και flare.αρα ειχε τουλαχιστον ailerons και elevators Το 738 εχει τρια κυκλωματα red green blue. Αν εχασε 2 κινητηρες ειχε. Rat. Το hudson ειχε υδραυλικα.,και το τελευταίο.εχει μανιβελλες !! ?? Στο πατωμα του cockpit.χωρις αφρο επισης το 767...
  2. N

    Oa411

    Oa411
  3. N

    Sriwijaya flight SJ-182 B735 crashed.

    "Εβγαλαν κινητηρα και το μονο που φαινεται ειναι τρια σταδια του high pressure turbine.δεν εμεινε τιποτα .μαλλον οι υπολογισμοι ταχυτητας ειναι κοντα στην πραγματικοτητα
  4. N

    Sriwijaya flight SJ-182 B735 crashed.

    αν τα στοιχεια που δημοσιευει σημερα το bloomberg ειναι κοντα στην πραγματικοτητα τοτε εχουμε να κανουμε με μυστηριο πραγματικο.γραφει λοιπόν .1.απο τα 10000 κτυπησε στο νερο σε 14 δευτερα.!!!!!!! !2. Εδινε σημα μεχρι την προσκρουση (ηλεκτρικα αυτονομο) αρα ηταν ολοκληρο .3. τα συντριμια ειναι...
  5. N

    Δυστύχημα Pegasus 737 σε αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης

    Re: Πτώση Pegasus 737 σε αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης (;) Κοιταζοντας το βιντεο ειδα να μην "καθεται" λογω μεγαλης IAS και μολις πατησε πισηω με φλαιαρ εσπρωξε το χειιστηριο και εσπασε το ριναιο.εχω πολυ φαντασια εεεεεε?
  6. N

    Κατάρριψη Β737-800 της Ukraine International από... λάθος

    Re: Συντριβή Β737-800 της Ukraine International καταρχην υπενθυμιση ακαριαιας περιπτωσης. η TW800. 2.το βιντεο δειχνει λευκο στιγμα να κινειται .σενα σημειο δεξια λαμψη και μετα πτωση.πως τραβηχτηκε αυτο το βιντεο χωρις σχολια χωρις επιφωνημα στο τελος τι σποττερς ηταν αυτοι 4 η ωρα το πρωι...
  7. N

    Πτωση Ethiopian 738-MAX

    ιστοριες Για φανατικους χασομερηδες μονο 1.πριν παρα πολλα χρονια ενα dc-10 της aeromexico ανεβαινε απο το μαιαμι . στα 14000 αποσυνδεθηκε ο αυτοματος .κατα την επανασυνδεση πηρε εντολη να "κρατησει" βαθμο ανοδου ανεξαρτητα απο την ταχυτητα.με συνεπεια να στολλαρει και να αρχισει εντονο...
  8. N

    Εκλεψε Q400 στο Σιατλ

    Θελει πολλες διευκρινισεις η υποθεση γιατιμπορουσε ναναι κι αλλιως.πως το " πηρε". Μπηκε μεσα εβγαλε την external ΟΛΑ τα remove before flight αναψε την apu τα beacon εκανε start τις δυο μηχανες τα packs ολα μονος του. Μετα εκανε taxiing στο treshold και δεν τον σταματησε κανενα οχημα, εβαλε...
  9. N

    Συντριβή Antonov 148 της Saratov Airlines

    Το ζητημα της unreliable airspeed indication ειναι γνωστος πονοκεφαλος στην αεροπορια.Αν δε προκυπτει απο προβληματικα pitot τοτε γινεται και απροβλεπτο.π.χ. thalys vs bfgoodrich.Εδω πάλι υπάρχουν πολλες απορίες:Τα pitot εδειξαν κανονικα V1 Vr V2 και οταν το αεροσκαφος εφτασε στα 6000 παγωσαν...
  10. N

    AirFrance A380 emergency με κατεστραμμένο κινητήρα.

    λιγη φυσικη γυμνασιου(Α.Μαζης 1969) Με διαμετρο fan 2.95 μετρα και περιορισμο γραμμικης ταχυτητας ακροπτερυγιου τα 340m/sec(ταχυτητα ηχου ) εχουμε V=ωΧR τοτε ω=V/R m/sec/sec X60= 6915 στροφες αναλεπτο οχι τιποτα σπουδαιο.Με ΙΑS 0.85Mach to N1 το Ν1 του κινητηρα οσο jetstream και να βρηκε αντα...
  11. N

    AirFrance A380 emergency με κατεστραμμένο κινητήρα.

    πολες αποριες.λειπει το fan blade compartment μετην αντιστοιχη nacelle. Εκρηξη στο core δεν φαινεται.θεωρητικα θα μπορουσε να λειτουργει ως turbojet. Ο low pressurecompressor ειναι στη θεση του.το fan τωρα απο22 blades με ανθρακονηματα για να μην προκαλει κα μεγαλες ζημιες σε hydraulic pipes...
  12. N

    Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

    https://www.youtube.com/watch?v=K6iLHhq_V5c αν σας αρεσουν τα δυσκολα καλο πασχα
  13. N

    25/12/2016 - Συνετρίβη TU-154 της Ρωσικής Πολεμικής Αεροπορίας με 91 επιβαίνοντες

    καθηλωσαν το tu-154!!!! εμεις ομως ξερουμε ότι τα αεροσκάφη ποτέ δεν "φταίνε".Μεχρι τωρα ξέρουμε: (????) 1)33 χρονια στρατιωτική θητεία με 6700 ωρες και 3000 κυκλους.(Αν ητανπολιτικό θα ειχε 150000 ωρες και 50000 κυκλους) 2) Οκυβερνητης ειχε 3000 ωρες (σε μεταφορικά να υποθέσουμε) Σε πολιτκά...
  14. N

    Συντριβή RJ85 της LAMIA Bolivia

    Εχετε δικιο συγγνωμη.Ανοιξα το jeppesen και ειδα πολλα.Το holding το δινει 11000 και rwy 4921'.Final approch 241 και rwy 200 βουνα γυρω γυρω .To RJ85 δεν φαίνεται να διαθέτει RAT αλλα και οι μπατταρίες ???? ο χειριστης να ζητάει vectors και να χανει προτεραιότητα απο την viva...
  15. N

    Συντριβή RJ85 της LAMIA Bolivia

    λιγες σκεψεις μονο (αυθαίρετες).Δεν υπάρχει πιστευω επαγγελματιας χειριστής που θα απογειωνόταν εκτος οριων φακέλλου με δεδομενο καιρό στο αεροδρόμιο προορισμού.Κάτι εγινε με το holding.Αν τα καυσιμα ηταν λίγα χανεις αμεσως το εναλακτικό. Επίσης τι holding ηταν αυτό στα 15000.Το πτητικό μερος...
Top