seven4 seven αυτή δικαιολογία μας δίνεται συνεχώς απο το πλήρωμα τους αεροσκάφους και μάλιστα πολλές φορές μέσο του πύργου και του follow me που μας συνοδεύει(προσωπικά το εχω ακούσει απο το scaner μου) . αλλά γενικά νομίζω οτι έχεις απόλυτο δίκιο στην τοποθέτηση σου βέβαια και δεν μου πέφτει...
απ ότι κατάλαβα ο χειριστής κάνει το καλύτερο και ασφαλέστερο για το πλήρωμα και το αεροσκάφος του
οπότε και εμείς θα πρέπει κάνουμε το καλύτερο για την ασφάλεια μας και του ασθενή μας(όπωες έχουμε μάθει στην εκπαίδευση μας :D :D :!: ).... δηλαδή να μην προσεγγίζουμε αν δεν υπάρχει...
νομίζω οτι χάσαμε το νόημα του θέματος
το ερώτημα είναι αν υπάρχει κανονισμός σχετικός για την ασφάλεια μας
και
ΔΕΝ ειναι μόνο 3 λεπτά είναι πολύ παραπάνω και δεν είναι ασφαλές ούτε για εμάς ούτε για τους ασθενείς ....
φίλε μου λυπάμαι αλλά δεν έχουμε σκοπό να πάθουμε καρκίνο αναπνέοντας αυτο το πράμα το οποίο δεν ειναι καθόλου λίγο....
και αν ειναι χαλασμένα τ αεροπλάνα η δεν μπορούνε ν ανταποκριθούν νομίζω οτι το καλύτερο ειναι να βρουν άλλη λύση και οχι αυτή ....
το θέμα είναι για ποίο λόγο να αναπνέουμε εμείς και οι ασθενείς αυτό το καυσαέριο , αν δεν μπορεί να βάλει μπροστά ας βρουν άλλο τρόπο να κάνουν αεροδιακομιδές (αν και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί σαν χώρα χρησιμοποιούμε c130 που ειναι τόσο κοστοβόρα και οχι κατι μικρότερο όπως κάνουν οι ιδιωτικές...
Καλή σας μέρα
είμαι πλήρωμα ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ Κρήτης και θα ήθελα να σας παραθέσω ενα πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε κατα την παραλαβή και παράδοση περιστατικών στα c130
όταν καλούμαστε να παραδώσουμε η να παραλάβουμε περιστατικά απο τα αεροσκάφη της ΠΑ οι χειριστές δεν σβήνουν τους κινητήρες...