Re: Νέα Δρομολόγια Aegean
λογικό να αφαιρεθεί το Καϊρο με όλα αυτά που γίνονται εκει δεν νομίζω να υπάρχουν περιθώρια επιτυχίας για το δρομολόγιο ,Βιέννη και Βερολίνο εμφανίζονται κανονικά.
στη σελιδα <<omorfa taxidia>> στο fb o διεύθυντης της emirates στην ελλαδα ανεφερε:“Όσο υπάρχει ζήτηση η Emirates θα μεγαλώνει” μας απάντησε γεμάτος υπερηφάνεια για την εταιρεία στην οποία εργάζεται. “Ωραίο το 777 αλλά υπάρχει περίπτωση να δρομολογήσετε ένα Airbus A-380” τον ρωτήσαμε σχεδόν...
Re: aegean to beijing
ολη η αποστολή στην οποία μετέχουν και περίπου 70 επιχειρηματίες πετάει με αυτή την πτήση ή ο Σαμαράς και οι συνεργάτες του θα μεταβούν με το gulfstream? καθώς στο γυρισμό o πρωθυπουργός έχει επίσκεψη και στο Μπακού...
το ιδιο άρθρο αναπαράγει και το πρώτο θέμα http://www.protothema.gr/travelling/article/?aid=275636 τα νούμερα που παραθέτουν αλλα και η γενικότερη κατάσταση είναι το λιγότερο υπερβολική...ειδικά αν αναλογιστούμε οτι μιλάμε για απρίλιο και οχι για αύγουστο μακάρι να μπορούσα να καταλάβω τι μυαλό...
για μένα το αεροδρόμιο σώστα δεν κάνει κάποια υποχώρηση στα αιτήματα της ryanair κάθως πρέπει να υπάρχει ίση αντιμετώπιση προς όλους και ειδικά σε εταιρείες (όπως η ανταγωνίστρια της χαμηλού κόστους easy jet) που τόσα χρόνια στηρίζουν αυτό το ακριβό αεροδρόμιο , βέβαια πρόσφατα σε δηλώσεις τους...
Re: Qatar στην Αθήνα
τα 787 της qatar επιστρέφουν σε λίγες μέρες όποτε αν η μη αναμενόμενη έναρξη του δρομολογίου για NY οφείλεται σε αυτό θα φανεί σύντομα...προσωπικά εκτιμώ πως θα περιμένουν να σταθεροποιήθει η κατάσταση με τον στόλο τους μέσα στο καλοκαίρι πριν ανακοινώσουν τα νέα τους σχέδια.
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean
σίγουρα μπορεί να κάνει ενα άνοιγμα στα πρότυπα των δρομολογίων προς μπακού και τιφλίδα δλδ με αναχώρηση αργά το βράδυ που υπάρχει και διαθεσιμότητα αεροσκαφών απο αθήνα και επιστροφή νωρίς το πρωί με ανταπόκριση στα ευρωπαικά δρομολόγια.
μακαρι να αρχισει παλι δρομολογια προς βερολινο που σιγουρα εχει τον ανταγωνισμο της easy αλλα δεν νομιζω οτι εστω και εποχιακα το δρομολογιο δεν θα ειναι βιωσιμο.