Τα αεροπλάνα έχουν μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερο κόστος ανά ώρα πτήσεως. Τα ελικόπτερα Bk-177 δεν χρησιμοποιούνται για επιτήρηση αλλά για μόνον για συντονισμό για τους συγκεκριμένους λόγους. Επίσης συχνά τα αγγαρεύει το ΕΚΑΒ για αεροδιακομιδές.
Η κίνηση στο extra-schengen είναι περιορισμένη, οι περισσότεροι θαμώνες είναι επιβάτες για Κύπρο και Λονδίνο.
Η Turkish προτιμά το lounge της GoldAir στον κάτω όροφο.
Στην ΕΡΤ μεταδόθηκε η παράδοση 3 Diamond DA-62 στο Π.Σ. με προσωρινά νηολόγια: OE-UDA, OE-UDB, OE-UDS.
Εκτιμώμενοι κώδικες Mode-S (ICAO24) αντιστοίχως: 440974, 440975, 440205.
Όταν μου λήξει η gold προφανώς θα πηγαίνω Θεσσαλονίκη & Λάρνακα με Κυπριακές, Sky Express κλπ, μια από τα ίδια θα είναι, αφού μάλιστα θα πρέπει να αγοράζω και αποσκευή ή εισιτήριο τύπου flex (enjoy κλπ).