Σχόλια για Α3

Το πρόβλημα είναι κυρίως πως όσο προχωράει η μέρα συσσωρεύονται οι καθυστερήσεις και επομένως πάντα το μεγάλο ξύλο θα το φάει η τελευταία προγραμματισμένη πτήση χωρίς να φταίει σε τίποτα. Πόσες φορές μου έχει τύχει να επιστρέφω απο Θεσσαλονίκη βράδυ με 45' και 1 ώρα καθυστέρηση, και ανατρέχοντας στο ιστορικό ημέρας του αεροσκάφους να βλέπω πως κόλλησε 2 φορές στην Μύκονο ή στην Σαντορίνη, και οι λόγοι μάλλον είναι αυτοί.

Και δεδομένων των δρομολογίων της Α3, συνήθως 6-8 πτήσεις την ημέρα ανα αεροσκάφος, αν η κάθε μία πάει 15 λεπτά πίσω συσσωρεύονται στον τελευταίο, ο οποίος ούτε σελέμπριτι θα έχει μέσα, ούτε καθυστερήσεις.

Ας βάλουν απο ένα αεροσκάφος το καλοκαίρι να πηγαιονοέρχεται αποκλειστικά Μύκονο και άλλο ένα για Σαντορίνη ωστε τις καθυστερήσεις τους να τις λούζονται μόνοι τους. Μια χαρά βγαίνει, μία πτήση με επιστροφή ανα δύο ώρες.
 
Θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο αλλά θα πρέπει να θυμόμαστε ότι και τα πληρώματα είναι άνθρωποι που πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση για την εκτέλεση καθηκόντων. Το να έχεις κάθε 20-30 λεπτά takeoff ή landing είναι λίγο βάρβαρο.
Θα έχεις παράπονα fatigue reports κλπ. Δεν είναι κάτι που το περνάς στο ντούκου. Άρα τα pairings σπάνε σε διαφορετικούς τομείς.
 
Να γράψω και γω κάτι για τις συνεχείς καθυστερήσεις των 30 με 45 λεπτών; Τι να πω ίσως να έχουν τύχει σε εμένα τώρα τελευταία.
Αλλά δεν γίνεται να έχει καθυστερήσεις και να μην τρέχει μία, όλα φυσιολογικά, πάμε συνεχίζουμε, και η γνωστή συγγνώμη (και αν) φταίει η καθυστέρηση από το προηγούμενο δρομολόγιο κτλ κτλ .
Να λέω και γω τα κιλά μου είναι αναλογικά των καθυστερήσεων σας, συσσωρεύονται ανά πτήση, πετάς το μεσημέρι/απόγευμα 1/2 κιλά παραπάνω. Πετάς βράδυ, τα έχεις τα 4/5.

Αλλά που παρατήρησα, δεν ξέρω ίσως είναι καινούρια πληρώματα καμπίνας, ίσως φταίει κάτι άλλο, παράδειγμα σε πρόσφατη πτήση, από το προσωπικό εδάφους δεν έγινε κανένας έλεγχος αποσκευών, ούτε ανακοίνωση για επιβίβαση σε γκρουπ.

Μπαίνουμε μέσα και φυσικά όλοι κουβαλούσαν την μισή τους προίκα. Έρχεται η αεροσυνοδός μου λέει να κατεβάσω το backpack, το οποίο είναι διαστάσεων 55x40x20. Της εξηγώ πως είμαι comfort flex και αυτή είναι η χειραποσκευη μου.

Και εκεί άρχισαν όλα.

Ξεκίνησαν με το ότι προσπαθούν να φύγει η πτήση στην ώρα τους και τους καθυστερώ (!). Τους εξηγώ ξανά πως είμαι comfort flex και αυτοί που μπαίνουν τώρα είναι light και έχουν από δύο τσάντες ο καθένας, ενώ εγώ είχα μέχρι και το μπουφάν μέσα στην χειραποσκευη, εγώ είμαι στην θέση 9, έχει γεμίσει εδώ το αεροσκάφος και κάνε προς τα πίσω, ίσως είναι καλύτερα να δουν προς τα εκεί τι γίνεται.(Το ίδιο προσπαθούσαν και με έναν άλλο κύριο μπροστά μου και αυτός c.f).

Συνέχισαν λέγοντας μου πως την ξέρουν την δουλειά τους και πώς πετάνε κάθε μέρα. Τους εξηγώ πως δεν ξέρουν ούτε ποιος είμαι, ούτε αν πετάω συχνά ή όχι και πως αυτός δεν είναι τρόπος έκφρασης γιατί εγώ δεν τους είπα πως δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους( αν και έχω αμφιβολίες, σίγουρα δεν την έκανε το προσωπικό εδάφους).

Μπαίνει και έτερος φροντιστής στην συζήτηση, άρρεν (παρεπιπτόντως τώρα τελευταία έχει αυξηθεί ο αριθμός τους) και ενώ τους δείχνω τον κόσμο που μπαίνει με δύο και τρεις τσάντες βαλίτσες, duty free κτλ μου λέει το εξής " το δικό σας δεν είναι χειραποσκευη, η χειραποσκευη είναι βαλίτσα με ροδάκια, το δικό σας είναι backpack".

Κάπου εκεί κατάλαβα πως δεν έχει νόημα η συζήτηση, του είπα να διαβάσει τι γράφει η χειραποσκευη μου ( Cabin max 54x40x20 γράψει από έξω) και σε περίπτωση που δεν χωρέσουν τα πράγματα όλων των Ελλήνων που επιστρέφουν για Πάσχα στα πάτρια εδάφη τους με χαρά θα ταξίδευα με την χειραποσκευη στα πόδια γιατί να χωρέσει κάτω από το κάθισμα λίγο δύσκολο.

Και τώρα τα γράφω αυτά με 45 λεπτά καθυστέρηση στην A3604, φυσικά γιατί φταίει η καθυστερημένη άφιξη από άλλο αεροδρόμιο κτλ κτλ
 
Το λέει και μόνο του, σχόλια για Α3. Τι περίμενες; :D Αν θέλεις σοβαρή επιχειρηματική ανάλυση, μπορείς να γραφτείς συνδρομητής στη Ναυτεμπορική και παρόμοιες εφημερίδες για επιχειρηματίες. Και εκεί όμως πάλι την ιστορία του καθενός θα διαβάσεις όπως την έζησε/τη ζει και όπως την αντιλαμβάνεται ή του/της την φτιάχνουν. What's the big difference?
 
:mrgreen: Το πρόβλημα είναι κυρίως πως όσο προχωράει η μέρα συσσωρεύονται οι καθυστερήσεις και επομένως πάντα το μεγάλο ξύλο θα το φάει η τελευταία προγραμματισμένη πτήση χωρίς να φταίει σε τίποτα. Πόσες φορές μου έχει τύχει να επιστρέφω απο Θεσσαλονίκη βράδυ με 45' και 1 ώρα καθυστέρηση, και ανατρέχοντας στο ιστορικό ημέρας του αεροσκάφους να βλέπω πως κόλλησε 2 φορές στην Μύκονο ή στην Σαντορίνη, και οι λόγοι μάλλον είναι αυτοί.

Και δεδομένων των δρομολογίων της Α3, συνήθως 6-8 πτήσεις την ημέρα ανα αεροσκάφος, αν η κάθε μία πάει 15 λεπτά πίσω συσσωρεύονται στον τελευταίο, ο οποίος ούτε σελέμπριτι θα έχει μέσα, ούτε καθυστερήσεις.

Ας βάλουν απο ένα αεροσκάφος το καλοκαίρι να πηγαιονοέρχεται αποκλειστικά Μύκονο και άλλο ένα για Σαντορίνη ωστε τις καθυστερήσεις τους να τις λούζονται μόνοι τους. Μια χαρά βγαίνει, μία πτήση με επιστροφή ανα δύο ώρες.


Μεγάλο πράγμα η αχαριστία :mrgreen:

Άντε βρε καλώς τα δέχτηκες :1:

Δεν πρέπει τιμητικά να ονομαστεί ή μετονομαστεί σε Νίκος Καζαντζάκης :rolleyes:

Να του χώσουν και μια μουστάκα, στο nose cone, και θα είναι και κουκλάκι ;)IMG_5788.png
 
Last edited by a moderator:
Αν θέλεις σοβαρή επιχειρηματική ανάλυση, μπορείς να γραφτείς συνδρομητής στη Ναυτεμπορική και παρόμοιες εφημερίδες για επιχειρηματίες.
Η Ναυτεμπορική δεν είναι αυτή που ξέραμε παλιά. Κάτω από το σημερινό ιδιοκτησιακό καθεστώς προσπαθεί φιλότιμα να γίνει σαν τα βρετανικά tabloids.
 
Ας βάλουν απο ένα αεροσκάφος το καλοκαίρι να πηγαιονοέρχεται αποκλειστικά Μύκονο και άλλο ένα για Σαντορίνη ωστε τις καθυστερήσεις τους να τις λούζονται μόνοι τους. Μια χαρά βγαίνει, μία πτήση με επιστροφή ανα δύο ώρες.
Αυτό θα ήταν μια λύση, όμως νομίζω πως << καταστρέφεις >> τα 320/321 με 20-30 λεπτα πτήσεις και τόσες πολλές προς-απογειώσεις.
 
Να γράψω και γω κάτι για τις συνεχείς καθυστερήσεις των 30 με 45 λεπτών; Τι να πω ίσως να έχουν τύχει σε εμένα τώρα τελευταία.
Αλλά δεν γίνεται να έχει καθυστερήσεις και να μην τρέχει μία, όλα φυσιολογικά, πάμε συνεχίζουμε, και η γνωστή συγγνώμη (και αν) φταίει η καθυστέρηση από το προηγούμενο δρομολόγιο κτλ κτλ .
Να λέω και γω τα κιλά μου είναι αναλογικά των καθυστερήσεων σας, συσσωρεύονται ανά πτήση, πετάς το μεσημέρι/απόγευμα 1/2 κιλά παραπάνω. Πετάς βράδυ, τα έχεις τα 4/5.

Αλλά που παρατήρησα, δεν ξέρω ίσως είναι καινούρια πληρώματα καμπίνας, ίσως φταίει κάτι άλλο, παράδειγμα σε πρόσφατη πτήση, από το προσωπικό εδάφους δεν έγινε κανένας έλεγχος αποσκευών, ούτε ανακοίνωση για επιβίβαση σε γκρουπ.

Μπαίνουμε μέσα και φυσικά όλοι κουβαλούσαν την μισή τους προίκα. Έρχεται η αεροσυνοδός μου λέει να κατεβάσω το backpack, το οποίο είναι διαστάσεων 55x40x20. Της εξηγώ πως είμαι comfort flex και αυτή είναι η χειραποσκευη μου.

Και εκεί άρχισαν όλα.

Ξεκίνησαν με το ότι προσπαθούν να φύγει η πτήση στην ώρα τους και τους καθυστερώ (!). Τους εξηγώ ξανά πως είμαι comfort flex και αυτοί που μπαίνουν τώρα είναι light και έχουν από δύο τσάντες ο καθένας, ενώ εγώ είχα μέχρι και το μπουφάν μέσα στην χειραποσκευη, εγώ είμαι στην θέση 9, έχει γεμίσει εδώ το αεροσκάφος και κάνε προς τα πίσω, ίσως είναι καλύτερα να δουν προς τα εκεί τι γίνεται.(Το ίδιο προσπαθούσαν και με έναν άλλο κύριο μπροστά μου και αυτός c.f).

Συνέχισαν λέγοντας μου πως την ξέρουν την δουλειά τους και πώς πετάνε κάθε μέρα. Τους εξηγώ πως δεν ξέρουν ούτε ποιος είμαι, ούτε αν πετάω συχνά ή όχι και πως αυτός δεν είναι τρόπος έκφρασης γιατί εγώ δεν τους είπα πως δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους( αν και έχω αμφιβολίες, σίγουρα δεν την έκανε το προσωπικό εδάφους).

Μπαίνει και έτερος φροντιστής στην συζήτηση, άρρεν (παρεπιπτόντως τώρα τελευταία έχει αυξηθεί ο αριθμός τους) και ενώ τους δείχνω τον κόσμο που μπαίνει με δύο και τρεις τσάντες βαλίτσες, duty free κτλ μου λέει το εξής " το δικό σας δεν είναι χειραποσκευη, η χειραποσκευη είναι βαλίτσα με ροδάκια, το δικό σας είναι backpack".

Κάπου εκεί κατάλαβα πως δεν έχει νόημα η συζήτηση, του είπα να διαβάσει τι γράφει η χειραποσκευη μου ( Cabin max 54x40x20 γράψει από έξω) και σε περίπτωση που δεν χωρέσουν τα πράγματα όλων των Ελλήνων που επιστρέφουν για Πάσχα στα πάτρια εδάφη τους με χαρά θα ταξίδευα με την χειραποσκευη στα πόδια γιατί να χωρέσει κάτω από το κάθισμα λίγο δύσκολο.

Και τώρα τα γράφω αυτά με 45 λεπτά καθυστέρηση στην A3604, φυσικά γιατί φταίει η καθυστερημένη άφιξη από άλλο αεροδρόμιο κτλ κτλ

Για το κομμάτι της χειραποσκευής θα σου πω πως σε 2 πρόσφατα ταξίδια comfort flex έβαλα το backpack μέσα σε μια τέτοια βαλίτσα 55Χ... για να μα μην την έχω κάτω και να αποφύγω τις ατελέσφορες συζητήσεις με το πλήρωμα. Το αποτέλεσμα είναι ότι πιάνω περισσότερο χώρο πλέον. Καμία μα καμία λογική με αυτό. Είχα ανοίξει τη συζήτηση παλαιότερα. Ακόμη και στο τσεκ ιν που σου βάζουν το γαλάζιο αυτοκόλλητο ενώ ζητάς το μπλέ καθώς δεν έχεις άλλη αποσκευή. ΤΙΡ είχω 5-6 μπλε σκούρα που είχα χρησιμοποιήσει και δε μου έλεγαν κάτι, ή αφήνω την κάρτα gold να φαίνεται.
 
Να γράψω και γω κάτι για τις συνεχείς καθυστερήσεις των 30 με 45 λεπτών; Τι να πω ίσως να έχουν τύχει σε εμένα τώρα τελευταία.
Αλλά δεν γίνεται να έχει καθυστερήσεις και να μην τρέχει μία, όλα φυσιολογικά, πάμε συνεχίζουμε, και η γνωστή συγγνώμη (και αν) φταίει η καθυστέρηση από το προηγούμενο δρομολόγιο κτλ κτλ .
Να λέω και γω τα κιλά μου είναι αναλογικά των καθυστερήσεων σας, συσσωρεύονται ανά πτήση, πετάς το μεσημέρι/απόγευμα 1/2 κιλά παραπάνω. Πετάς βράδυ, τα έχεις τα 4/5.

Αλλά που παρατήρησα, δεν ξέρω ίσως είναι καινούρια πληρώματα καμπίνας, ίσως φταίει κάτι άλλο, παράδειγμα σε πρόσφατη πτήση, από το προσωπικό εδάφους δεν έγινε κανένας έλεγχος αποσκευών, ούτε ανακοίνωση για επιβίβαση σε γκρουπ.

Μπαίνουμε μέσα και φυσικά όλοι κουβαλούσαν την μισή τους προίκα. Έρχεται η αεροσυνοδός μου λέει να κατεβάσω το backpack, το οποίο είναι διαστάσεων 55x40x20. Της εξηγώ πως είμαι comfort flex και αυτή είναι η χειραποσκευη μου.

Και εκεί άρχισαν όλα.

Ξεκίνησαν με το ότι προσπαθούν να φύγει η πτήση στην ώρα τους και τους καθυστερώ (!). Τους εξηγώ ξανά πως είμαι comfort flex και αυτοί που μπαίνουν τώρα είναι light και έχουν από δύο τσάντες ο καθένας, ενώ εγώ είχα μέχρι και το μπουφάν μέσα στην χειραποσκευη, εγώ είμαι στην θέση 9, έχει γεμίσει εδώ το αεροσκάφος και κάνε προς τα πίσω, ίσως είναι καλύτερα να δουν προς τα εκεί τι γίνεται.(Το ίδιο προσπαθούσαν και με έναν άλλο κύριο μπροστά μου και αυτός c.f).

Συνέχισαν λέγοντας μου πως την ξέρουν την δουλειά τους και πώς πετάνε κάθε μέρα. Τους εξηγώ πως δεν ξέρουν ούτε ποιος είμαι, ούτε αν πετάω συχνά ή όχι και πως αυτός δεν είναι τρόπος έκφρασης γιατί εγώ δεν τους είπα πως δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους( αν και έχω αμφιβολίες, σίγουρα δεν την έκανε το προσωπικό εδάφους).

Μπαίνει και έτερος φροντιστής στην συζήτηση, άρρεν (παρεπιπτόντως τώρα τελευταία έχει αυξηθεί ο αριθμός τους) και ενώ τους δείχνω τον κόσμο που μπαίνει με δύο και τρεις τσάντες βαλίτσες, duty free κτλ μου λέει το εξής " το δικό σας δεν είναι χειραποσκευη, η χειραποσκευη είναι βαλίτσα με ροδάκια, το δικό σας είναι backpack".

Κάπου εκεί κατάλαβα πως δεν έχει νόημα η συζήτηση, του είπα να διαβάσει τι γράφει η χειραποσκευη μου ( Cabin max 54x40x20 γράψει από έξω) και σε περίπτωση που δεν χωρέσουν τα πράγματα όλων των Ελλήνων που επιστρέφουν για Πάσχα στα πάτρια εδάφη τους με χαρά θα ταξίδευα με την χειραποσκευη στα πόδια γιατί να χωρέσει κάτω από το κάθισμα λίγο δύσκολο.

Και τώρα τα γράφω αυτά με 45 λεπτά καθυστέρηση στην A3604, φυσικά γιατί φταίει η καθυστερημένη άφιξη από άλλο αεροδρόμιο κτλ κτλ
1. Τι σχέση έχει αν τα πληρώματα καμπίνας είναι καινούρια με το ότι η εταιρία handling δεν έκανε έλεγχο στις αποσκευές;
2. Τι σχέση έχει οτι ήσουν comfort flex; Αφού ένα αντικείμενο, είτε μικρή βαλίτσα είτε backpack, το δικαιούνται ακόμα και οι light.
3. Πώς γνωρίζεις ποιοι είναι light; Έκανες έλεγχο σε καθε επιβάτη τι γράφει το boarding pass του;
4. Τι σημασία έχει ποιος είσαι; Δικαιούσαι ειδική αντιμετώπιση αν πετάς συχνά;
5. Υπερβολικά passive aggressive προσέγγιση.

Κάποιος άλλος θα εξηγούσε ευγενικά στο πλήρωμα, οτι το backpack του έχει μέγεθος χειραποσκευής και δεν χωράει κάτω απο το κάθισμα (αφού αυτό καταλαβαίνω πως ήταν το πρόβλημα). Θα το έβλεπε κι ο φροντιστής, θα έμπαινε στο ντουλάπι και θα τελείωνε εκεί η ιστορία.

Αν το αεροπλάνο έχει 200 θέσεις, θεωρητικά μπορεί να εχει τουλάχιστον 200 μικρές βαλίτσες. Δεν δικαιούσαι έξτρα χώρο λόγω comfort flex, δεν δικαιούσαι ειδική αντιμετώπιση. Προφανώς για να βολευτούν όλοι, κάποια σακίδια πρέπει να μπουν κάτω απο το κάθισμα. Μάλιστα το λένε διακόσιες φορές κατα την επιβίβαση, τοποθετήστε τις μεγάλες στο ντουλάπι και τις μικρότερες κάτω απο το κάθισμα. Δε ξέρω τι είναι τόσο δυσνόητο. Ο,τι χωράει κάτω απο το κάθισμα, πάει κάτω απο το κάθισμα.
 
Top