Το πρόβλημα είναι κυρίως πως όσο προχωράει η μέρα συσσωρεύονται οι καθυστερήσεις και επομένως πάντα το μεγάλο ξύλο θα το φάει η τελευταία προγραμματισμένη πτήση χωρίς να φταίει σε τίποτα. Πόσες φορές μου έχει τύχει να επιστρέφω απο Θεσσαλονίκη βράδυ με 45' και 1 ώρα καθυστέρηση, και ανατρέχοντας στο ιστορικό ημέρας του αεροσκάφους να βλέπω πως κόλλησε 2 φορές στην Μύκονο ή στην Σαντορίνη, και οι λόγοι μάλλον είναι αυτοί.
Και δεδομένων των δρομολογίων της Α3, συνήθως 6-8 πτήσεις την ημέρα ανα αεροσκάφος, αν η κάθε μία πάει 15 λεπτά πίσω συσσωρεύονται στον τελευταίο, ο οποίος ούτε σελέμπριτι θα έχει μέσα, ούτε καθυστερήσεις.
Ας βάλουν απο ένα αεροσκάφος το καλοκαίρι να πηγαιονοέρχεται αποκλειστικά Μύκονο και άλλο ένα για Σαντορίνη ωστε τις καθυστερήσεις τους να τις λούζονται μόνοι τους. Μια χαρά βγαίνει, μία πτήση με επιστροφή ανα δύο ώρες.
Και δεδομένων των δρομολογίων της Α3, συνήθως 6-8 πτήσεις την ημέρα ανα αεροσκάφος, αν η κάθε μία πάει 15 λεπτά πίσω συσσωρεύονται στον τελευταίο, ο οποίος ούτε σελέμπριτι θα έχει μέσα, ούτε καθυστερήσεις.
Ας βάλουν απο ένα αεροσκάφος το καλοκαίρι να πηγαιονοέρχεται αποκλειστικά Μύκονο και άλλο ένα για Σαντορίνη ωστε τις καθυστερήσεις τους να τις λούζονται μόνοι τους. Μια χαρά βγαίνει, μία πτήση με επιστροφή ανα δύο ώρες.