Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλημέρα. Θέλω να ρωτήσω αν έχουν στείλει τους καινούριους όρους αναβάθμισης με κουπόνι. Έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα και στο app δεν μπορείς να τους δεις. Στο τηλ που πήρα μου είπαν ότι τους έχουν στείλει εδώ και μήνες.
 
Καλημέρα! Το μόνο που θυμάμαι οτι εχει αλλάξει ειναι οτι δεν μπορείς να κανεις αναβαθμιση σε τρίτο αν δεν ειναι στην πτήση σου.
Βρίσκονται στην ενότητα Βαθμίδες & Προνόμια στα κουπόνια σε ενα link στο τέλος. Αλλα δεν μου ανοιγει
 
Καλημέρα! Το μόνο που θυμάμαι οτι εχει αλλάξει ειναι οτι δεν μπορείς να κανεις αναβαθμιση σε τρίτο αν δεν ειναι στην πτήση σου.
Βρίσκονται στην ενότητα Βαθμίδες & Προνόμια στα κουπόνια σε ενα link στο τέλος. Αλλα δεν μου ανοιγει
Εμένα μου είπαν ότι πια είναι μόνο προσωπικά τα κουπόνια ακόμα και στην ίδια κράτηση να είναι το άλλο άτομο δεν μπορείς να του το δώσεις.
Post automatically merged:

Βγάζει server error 500
 
Εμένα κανονικά φορτώνει. Τέλος πάντων ορίστε το κείμενο
  1. Το προνόμιο είναι διαθέσιμο μόνο για Silver και Gold Miles+Bonus μέλη.
  2. Τα Silver μέλη δικαιούνται 2 δωρεάν αναβαθμίσεις σε Business Class και τα Gold μέλη δικαιούνται 4 δωρεάν αναβαθμίσεις σε Business Class.
  3. Το προνόμιο παρέχεται κατά την αναβάθμιση ή τη διατήρηση της αντίστοιχης βαθμίδας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο εντός της περιόδου που η βαθμίδα παραμένει ενεργή.
  4. Το αίτημα για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class μπορεί να πραγματοποιηθείμόνο από το ίδιο το μέλος, online μέσω του Miles+Bonusλογαριασμού του, έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση της πτήσης. Διευκρινίζεται, ότι το αίτημα για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class δεν μπορεί να γίνει μετά τις 22:00 (ώρα Ελλάδας), για πτήσεις που αναχωρούν έως τις 09:00 (ώρα Ελλάδας) της επόμενης ημέρας.
  5. Το αίτημα για αναβάθμιση μπορεί να ολοκληρωθεί μέχρι η πτήση να αναχωρήσει (Για παράδειγμα: Στο αεροδρόμιο – κατά το check-in ή στην πύλη ή κατά την επιβίβαση), βάσει διαθεσιμότητας.
  6. Το προνόμιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το ίδιο το μέλος για τον εαυτό του ή για άλλους επιβάτες, μόνο υπό την προϋπόθεση ότι οι επιβάτες βρίσκονται στην ίδια κράτηση με το μέλος. Επομένως, το προνόμιο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλους επιβάτες που δεν ταξιδεύουν μαζί με το μέλος που δικαιούται τη δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class.
  7. Το προνόμιο για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class υπόκειται στη διαθεσιμότητα των Business Classθέσεων προς αναβάθμιση και όχι στη γενική διαθεσιμότητα των Business Classθέσεων.
  8. Το προνόμιο είναι διαθέσιμο για πτήσεις που εκτελούνται αποκλειστικά από την AEGEAN και την Olympic Air.
  9. Το αίτημα για δωρεάν αναβάθμιση αφορά σε μία πτήση. Σε περίπτωση πτήσεων με ανταπόκριση, μπορεί να γίνουν πάνω από ένα αιτήματα – ταυτόχρονα.
  10. Η δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class είναι εφικτή εφόσον το μέλος έχει επιβεβαιωμένη κράτηση σε Economy Class και η εκδότρια εταιρία είναι η AEGEAN (stock number 390) ή η Olympic Air (stock number 050).
  11. Διευκρινίζεται ότι το προνόμιο της δωρεάν επιτρεπόμενης αποσκευής, για επιβεβαιωμένο αίτημα δωρεάν αναβάθμισης σε Business Class, προσφέρεται μόνο για πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air και όχι σε οποιονδήποτε άλλο αερομεταφορέα που μπορεί να περιλαμβάνεται στο ίδιο εισιτήριο.
  12. Σε περίπτωση που το μέλος έχει ήδη πραγματοποιήσει check-in για το Economy Class εισιτήριο και στη συνέχεια επιβεβαιωθεί η δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class, το μέλος πρέπει να κάνει εκ νέου check-in, αφού λάβει το email επιβεβαίωσης με το Business Class εισιτήριο.
  13. Το αίτημα για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class δεν είναι εφικτό, στην περίπτωση που στην επιβεβαιωμένη κράτηση περιέχεται, για τον ίδιο επιβάτη, παραπάνω από ένα εισιτήριο της AEGEAN (stock number 390) ή της Olympic Air (stock number 050).
  14. Διευκρινίζεται ότι το αίτημα για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class που θα χρησιμοποιηθεί, θα είναι αυτό που θα ισχύει την ημερομηνία της αναβάθμισης. Εάν κατά τη στιγμή του αιτήματος για αναβάθμιση σε Business Class, το μέλος δεν έχει ενεργό αυτό το προνόμιο, το αίτημα θα ακυρωθεί.
  15. Σε περίπτωση που η κράτηση περιλαμβάνει περισσότερους από έναν επιβάτες με προνόμιο για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class και κάθε επιβάτης θέλει να χρησιμοποιήσει ξεχωριστά το προνόμιό του, οι επιβάτες θα πρέπει να καλέσουν αρχικά το τηλεφωνικό κέντρο της AEGEAN για να προβούν σε διαχωρισμό της κράτησής τους, και στη συνέχεια να προχωρήσουν με το online αίτημά τους για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class.
  16. Η δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class δεν επιτρέπεται: 1) Για τους ναύλους: U, P, T, σε Light εισιτήριο. 2) Σε εισιτήρια που περιλαμβάνουν πτήσεις charter. 3) Σε δωρεάν εισιτήρια, σε εισιτήρια από εξαργύρωση μιλίων, σε εισιτήρια από εξαργύρωση πόντων των συνεργαζόμενων προγραμμάτων επιβράβευσης τραπεζών, σε εισιτήρια μη δημοσιευμένου ναύλου ή/και ναύλου που δεν απεικονίζεται στο εισιτήριο, σε γκρουπ εισιτήρια και barter εισιτήρια (εισιτήρια συμφωνιών ανταλλαγής υπηρεσιών).
  17. Διευκρινίζεται ότι με την επιβεβαίωση της δωρεάν αναβάθμισης σε BusinessClass:
    Α) Επιτρέπεται η αλλαγή ημερομηνίας και ώρας της πτήσης σύμφωνα με τους όρους ναύλου του αρχικά αγορασμένου εισιτηρίου. Η όποια αλλαγή της αναβαθμισμένης πτήσης ή/και οποιασδήποτε άλλης πτήσης που περιλαμβάνεται στο ίδιο εισιτήριο, μπορεί να γίνει αποκλειστικά μόνο μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου της AEGEANκαλώντας στο 801 11 20000 από σταθερό με αστική χρέωση ή στο (+30) 210 6261000 καλώντας από κινητό ή από το εξωτερικό, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με επιπλέον επιβάρυνση 23 ευρώ ανά εισιτήριο. Σε περίπτωση αλλαγής ημερομηνίας ή ώρας της πτήσης, εφόσον δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class, η ήδη εγκεκριμένη αναβάθμιση δεν επιστρέφεται.

    Β) Η αλλαγή δρομολογίου μπορεί να πραγματοποιηθεί στην Economy Classβάσει του αρχικού ναύλου και η αρχική αναβάθμιση δεν μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί. Εάν το μέλος επιθυμεί να αναβαθμίσει ξανά το εισιτήριό του, πρέπει να υποβάλλει νέο αίτημα για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class, μέσω της ίδιας online διαδικασίας.

    Γ) Σε περίπτωση μη εμφάνισης (noshow) ή οικειοθελούς ακύρωσης του εισιτηρίου, η ήδη εγκεκριμένη αναβάθμιση δεν μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί.

    Δ) Σε περίπτωση που το μέλος δεν επιθυμεί να ταξιδέψει σε Business Class, θα πρέπει να αιτηθεί, το ίδιο το μέλος για την ακύρωση της δωρεάν αναβάθμισης, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου. Σε αυτή την περίπτωση, απαιτείται και αλλαγή εισιτηρίου. Η αλλαγή του εισιτηρίου πραγματοποιείται σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του ναύλου του αρχικού εισιτηρίου και η αναβάθμιση δεν επιστρέφεται.
  18. Ενδέχεται να προκύψει διαφορά μεταξύ του αρχικά αγορασμένου εισιτηρίου και του νέου – αναβαθμισμένου σε BusinessClass, η οποία αφορά σε φόρους, τέλη αεροδρομίου, χρεώσεις του Δ.Α.Α. (Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών), επασφάλιστρα, ασφαλιστικές επιβαρύνσεις, καθώς και οποιαδήποτε πρόσθετη χρέωση ή τέλος επιβάλλεται από οποιαδήποτε Δημόσια Αρχή. Αυτή η διαφορά στις χρεώσεις είναι πληρωτέα από το μέλος, κατά τη διάρκεια έκδοσης του αναβαθμισμένου εισιτηρίου. Στην περίπτωση που προκύψουν πρόσθετες χρεώσεις κατά τη διαδικασία αναβάθμισης τους εισιτηρίου, εκπρόσωπος του τηλεφωνικού κέντρου θα επικοινωνήσει με το μέλος.
  19. Σε περίπτωση που το μέλος έχει υποβάλει ήδη αίτημα αναβάθμισης θέσης σε Business Class μέσω του Aegean Upgrade Challenge, η αεροπορική εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία δέσμευση ως προς τον τρόπο που θα επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση σε Business Class.
  20. Τα AEGEAN Pass εισιτήρια μπορούν να αναβαθμιστούν σε Business Class,μόνο με τη χρήση του προνομίου των μελών για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class. Σε περίπτωση που γίνει χρήση της δωρεάν αναβάθμισης σε Business Class, δεν επιτρέπεται αλλαγή εισιτηρίου.
  21. Η συλλογή μιλίων πραγματοποιείται σύμφωνα με τον ναύλο του αρχικά αγορασμένου εισιτηρίου και όχι της κατηγορίας καμπίνας (Business Class) στην οποία ταξίδεψε ο επιβάτης, και απαιτούνται 10 εργάσιμες ημέρες από την πραγματοποίηση της πτήσης για την καταχώρηση των μιλίων στον λογαριασμό του μέλους.
  22. Σε περίπτωση που το μέλος ταξιδεύει με βρέφος, επιτρέπεται η δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class. Για το βρέφος δεν γίνεται επιπλέον χρήση του προνομίου για δωρεάν αναβάθμιση σε Business Class.
  23. Διευκρινίζεται ότι το μέλος δικαιούται να ακυρώσει online μόνο τα αιτήματα για αναβάθμιση που βρίσκονται σε κατάσταση “λίστα αναμονής”.
  24. Σε περίπτωση που η αναβάθμιση θέσης σε Business Class πραγματοποιηθεί στο αεροδρόμιο – την ημέρα της αναχώρησης – και το μέλος έχει προαγοράσει μη εξαργυρώσιμη πρόσθετη υπηρεσία, η αξία αυτής δεν επιστρέφεται.
 
Δεν έχω κανει ακόμα εγώ επειδη μου έχουν τελειώσει τα κουπόνια αλλα δικό μου ατομο εκανε και γίνεται αμεσως εφόσον υπαρχουν I θεσεις
 
Φαίνεται η Α3 να έχει μειώσει αρκετά τις διαθεσιμότητες για award tickets. Εδώ και κάποιες μέρες σχεδόν δεν βρίσκω πια διαθεσιμότητες, και ακόμα σε περιπτώσεις που το Expertflyer δείχνει θέσεις σε Ι ή/και Χ (είχα πτήσεις με Ι4 ή Χ4) δεν τις δίνει σαν Award.

Το διαπίστωσα όταν ήθελα να κλείσω award μέσω Miles and More, έλεγξα την διαθεσιμότητα στο Expertflyer (είχε Ι2), αλλά μου είπαν στο hotline ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα. Μετά έψαξα την ίδια πτήση μέσω Miles and Bonus – και το ίδιο (δηλ. δεν αφορά μόνο άλλα προγράμματα). Παρόμοιο και σε άλλες πτήσεις και άλλες ημερομηνίες.

Και δεν ήτανε όλα high season, αλλά και πτήσεις τον Ιούνιο ή Σεπτέμβριο, μέσα στην εβδομάδα, σε δρομολόγια όπως BCN-SKG με άφιξη τα ξημερώματα κλπ.
 
Συμφωνώ και επαυξάνω ! εγώ ψάχνω για Νοέμβριο και είναι άδεια όλα τα award !
 
Μπορεί να εμφανιστούν κάποια και 1-2 μέρες πριν για λίγο χρονικό διάστημα, αν και αυτό βολεύει περισσότερο αναβαθμίσεις σε υπάρχουσες κρατήσεις πάρα award tickets. Για πρόσφατη πτήση μου δεν είχε τίποτα σε Ι και δυο μέρες πριν την αναχώρηση έβγαλε 6 και προφανώς αναβαθμίστηκα απευθείας από την εφαρμογή
 
Το ότι λίγες μέρες πριν από την πτήση εμφανίζονται ξανά Ι, άλλο θέμα είναι. Και όπως ήδη γράφηκε, είναι κυρίως για αναβαθμίσεις που τυχόν είναι σε waitlist. Βέβαια, μπορείς να το χρησιμοποιείς και για καινούργιο upgrade ή και για κράτηση award ticket (όταν χρειάζεσαι μια πτήση τελευταία στιγμή).

Αλλά ανεξαρτήτως από αυτά, μέχρι πριν από κάποιες μέρες βρήκες awards (Χ και Ι) και για πτήσεις σε κάποιες εβδομάδες ή μήνες. Φυσικά όχι για όλες, αλλά για αρκετές. Και γενικά, εάν στο expertflyer έδειχνε θέσεις σε Ι ή / και Χ, μπορούσες να τις κλείσεις ως award ticket. Ενώ αυτή τη στιγμή δεν ισχύει πια.
 
Top