Όπως λένε όλοι οι επιφανείς influencers, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Too long: 10+ ώρες για ένα round trip είναι αρκετά περιοριστικό.
Too thin: δεν μπορεί να σηκώσει high frequency, δεν υπάρχει αρκετό business μεταξύ των δύο χωρών οπότε το corporate travelling που μπορεί να σταθεροποιήσει το δρομολόγιο δεν υπάρχει. Οι Ισλανδοί θα έρθουν στην Ελλάδα το πολύ για 3 μήνες και με μια στάση τους φέρνει η SAS στα νησιά παρακάμπτοντας την Αθήνα. Το VFR είναι ένα ερωτηματικό. Όσοι έλληνες είναι εκεί που δεν έχω νούμερο, είναι για δουλειά οπότε τα πήγε έλα είναι περιορισμένα και πάλι το καλοκαίρι.
Low yield: τα ταξίδια αναψυχής είναι εξορκισμού price sensitive. Σε συνδυασμό με το περιορισμένο business travel, καθόλου cargo και το μεγάλο sector length ανεβάζει αρκετά το CASK. Το revenue που μπορεί να μαζέψει μαζί με τα ancillaries κάνει το margin να μην είναι πολύ ελκυστικό.
Αν λάβεις υπόψιν και το best alternative forgone τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα αφού μέσα σε 10 ώρες ένα αεροσκάφος μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα. Ίσως έχεις παρατήσει ότι υπάρχουν αρκετά δρομολόγια μέσα στην μαύρη νύχτα πλέον και για Κρήτη και για Ρόδο κλπ. Αν ο ανταγωνισμός μπορεί να κάνει 3 round trips αντί για ένα, έχεις και παραπάνω πίεση στα trunk routes.
Το ότι υπάρχει δυνατότητα για περισσότερα δρομολόγια και connections σε ελληνικούς προορισμούς δεν το αμφισβητεί κανείς.
Αν και δεν έχω δει τα στοιχεία της Play για να μπορώ να κρίνω επαρκώς, έχω δει ας πούμε αντίστοιχα άλλης εταιρείας. Η λογική ήταν hub to hub, στην συνέχεια ένα charter το οποίο μέσα σε 5 χρόνια έγινε seasonal scheduled και ύστερα πάλι ένα δρομολόγιο hub to hub. Ενώ το summer seasonal από KEF για Ισπανία είχε καλή πληρότητα πάνω από 90% τα hub to hub ήταν περίπου στο 40-50%. Μιλάμε για 2 weekly. Το αποτέλεσμα ήταν ότι δίκτυο είπε αντί να κάνει τα long sectors θα πάει 3 daily Mallorca μπες και βγάλει κανένα φράγκο. Ετσι κόπηκε το KEF. Το χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα, όχι ως τεκμήριο

Και εγώ θα το ήθελα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα νομίζω.
Επίσης συμφωνώ με αυτά που λες για την Icelandair.
Ελπίζω να σε κάλυψα έστω και λίγο.