LOT Polish Airlines

  • Thread starter Thread starter Thanasis_U2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Λογικά μαζεύει όλο το Ουκρανικό χαρτί όπως και το Κισινάου....
 
Και ένα πραγματικά ανέλπιστο από την LOT που σύμφωνα με διαρροές θα προτιμήσει A220 αντί για τα Embraer που έχει εδώ και χρόνια στον στόλο της.
Πριν λίγες εβδομάδες που πέταξα μέσω WAW είδα ότι έχουν ακόμα και E2 πράγμα που κάνει το deal να δείχνει περίεργο.

 
ταξίδεψα πρόσφατα για πρώτη φορά με A220-300 (BCS3) [της ΙΤΑ] ενώ στο παρελθόν έχω ταξιδέψει με διάφορα Embraer της LOT. Ειλικρινά από πλευράς άνεσης προτιμώ τα Embraer. Σίγουρα έχει να κάνει και με τη διαρρύθμιση που κάνει κάθε εταιρία αλλά πραγματικά το A220-300 ακόμα κι αν ο κάθε επιβάτης έχει μόνο ένα αντικείμενο να βάλει στο χώρο αποσκευών πάνω από το κάθισμα, πολύ απλά δεν χωράνε! Ο χώρος αποσκευών πάνω από το κάθισμα αντιστοιχεί πιθανόν για 100 επιβάτες ενώ μεταφέρει 148 (παρόμοια με Α319).
Στη δική μου πτηση, Το αποτέλεσμα ήταν οτί στους μισούς επιβάτες πήραν τις χειραποσκευές για να τις βάλουν στον κύριο χώρο αποσκευών.
 
Είναι πολύ παράξενο να πάρουν Α223 όταν πολύ πρόσφατα πήραν τρία καινούρια Ε2-195..Επίσης είναι πολύ μεγάλο το κενό από τις 72-76 θέσεις των μικρών Ejets να μεταπηδήσουν μόνο σε Α223 ή θα πάρουν και Α221.; Και πάλι είναι 125-127 θέσεις..Άσε που τώρα το 223 πάει για πιστοποίηση μέχρι 160.θεσεις (λεγε με low cost στριμωξιδι).Ακόμα κ η Swiss συνεργάζεται τόσα χρόνια με την helvetic πουχει τα μικρότερα E190 για κάποια δρομολόγια ..Δεν ξέρω, έχω μπερδευτεί..Εκτός αν έχουν mixed fleet γιατί τα MAX7 αργούν, αλλά αν ήταν έτσι γιατί να μην πάνε για φουλ Αιρμπας;
 
Τα MAX7 μάλλον δεν θα έρθουν ποτέ. Απλά θα γίνει μετατροπή της παραγγελίας σε MAX8 και τέλος.
Λογικά πολλά από τα a220 θα είναι 100 όχι 300.
Τώρα για την καμπίνα του a220 από ότι έχει ανακοινωθεί θα αλλάξουν τα overhead bins για να χωράνε περισσότερες αποσκευές.

εντάξει η καμπίνα και οι θέσεις στα E1 της LOT είναι πολύ καλές και πολύ άνετες. Αν πετάξεις όμως με Dolomiti εκεί μιλάμε για σιδερώστρα. Από ότι έχω δει τα E2 δεν έχουν καλά seat options.
 
Ανακοινώθηκε
20 Α220-100
20 Α220-300
+44 options.

Πρώτη παραγγελία ever της LOT σε Airbus.

Το Α220 έφτασε τις 940 παραγγελίες. Και αυτό εξελίσσεται από slow starter σε success story.

Τα 100άρια προφανώς θα αντικαταστήσουν τα 170άρια (κλείνουν 20ετία πια)
 
Last edited:
Top