Πτώση ελικοπτέρου στην θάλασσα

sv1xv

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.900
Likes
1.050
Website
www.ipernity.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Στην ΕΡΤ μεταδίδεται ότι ελικόπτερο με 5 επιβαίνοντες (πιλότος & 4 επιβάτες) έπεσε στην θάλασσα στην Βουλιαγμένη αμέσως μετά την απογείωση. Μεταφέρθηκαν 4 άτομα τραυματισμένα στο Τζάνειο.
 
Από τα διάφορα βίντεο που κυκλοφορούν, φαίνεται ότι είναι το SX-HNM, Airbus AS.355N Ecureuil.
 
Επειδή δεν γνωρίζω αν είναι αδειοδοτημένο το συγκεκριμένο πεδίο και ποιες είναι οι διαδικασίες προσέγγισης και αναχώρησης, επιφυλάσσομαι. Παρατηρώντας όμως τα διάφορα Video κατά την στιγμή της απογείωσης, διαπιστώνω ότι: η απογείωση έγινε με ΒΔ κατεύθυνση έχοντας ΒΑ άνεμο (ούριο), εσφαλμένη τεχνική απογείωσης από περιορισμένο πεδίο, άμεση στροφή αριστερά με κατεύθυνση Δ, ΝΔ με πορεία πάνω από σκάφη και κτιριακές εγκαταστάσεις, πιθανό μέγιστο βάρος απογείωσης, κλπ. Παρατηρούνται επίσης: ύπαρξη φάρου σε πολύ κοντινό σημείο, έλλειψη ανεμούριου και κάγκελα πιθανόν κάποιας σκάλας.
 
To άκουσα και αλλού για overweight αλλά αν όντως ήταν 4 επιβάτες + πιλότος δεν έπρεπε κανονικά να υπάρχει πρόβλημα, εκτός αν ήταν 250 κιλά ο κάθε επιβάτης; Επίσης δεν έχω καταλάβει, τούς είπε ο πιλότος να πηδήξουν εκτός ελικοπτέρου (ενώ ήταν σε αιώρηση; ) και ο ίδιος ήταν μέσα στο ελικόπτερο ενώ έπεσε στη θάλασσα; Ή ήταν χαζομάρες της τηλεόρασης αυτά;
 
Αν είχαν πηδήξει εκτός, τώρα θα μιλάγαμε για νεκρούς.-
 
μόνο στο Βιετνάμ πηδούσες από ελικόπτερο...:cool:

4 αμερικάνοι με κανονικές αποσκευές & σχεδόν φουλαρισμένος...ναι φτάνεις στο όριο απο θέμα κιλών-CG...

πλάκα κάνω. . .
 
Επειδή δεν γνωρίζω αν είναι αδειοδοτημένο το συγκεκριμένο πεδίο και ποιες είναι οι διαδικασίες προσέγγισης και αναχώρησης, επιφυλάσσομαι. Παρατηρώντας όμως τα διάφορα Video κατά την στιγμή της απογείωσης, διαπιστώνω ότι: η απογείωση έγινε με ΒΔ κατεύθυνση έχοντας ΒΑ άνεμο (ούριο), εσφαλμένη τεχνική απογείωσης από περιορισμένο πεδίο, άμεση στροφή αριστερά με κατεύθυνση Δ, ΝΔ με πορεία πάνω από σκάφη και κτιριακές εγκαταστάσεις, πιθανό μέγιστο βάρος απογείωσης, κλπ. Παρατηρούνται επίσης: ύπαρξη φάρου σε πολύ κοντινό σημείο, έλλειψη ανεμούριου και κάγκελα πιθανόν κάποιας σκάλας.

Αν δεν κάνω λάθος είχε λίγο Α-ΒΑ άνεμο μόλις 8-10 km/h οπότε δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα στην απογείωση προς Β- ΒΔ - ΒΑ όπως και επιχείρησε ο χειριστής ... προσωπικά σχεδόν αποκλείω το tailwind. . .πολύ σωστά επέλεξε την πορεία. Στο βάρος του ή στη χαμηλή ισχύ θα επικεντρωνόμουνα . . .η αδειοδότηση είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο

 
Top