ITA Airways

  • Thread starter Thread starter 6circles
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Άρα παραμένει προσωρινά κ μέχρι το τέλος του 25 στην SkyTeam ή την έχουν απομονώσει από την συμμαχία τους;;;
 
Παραμένει σα να μην έχει αλλάξει τίποτα.
 
Πριν από λίγο έγινε γνωστό ότι η ΙΤΑ θα αποχωρήσει από τη SkyTeam στις 30.04.2025, ωστόσο η ένταξή της στη Star Alliance δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν τις αρχές του 2026 (ε, βέβαια, δε μπορείς να μπαίνεις πάντα από την καμινάδα στις συμμαχίες, σαν τον Άγιο Βασίλη και να μην κρατάς και τίποτα). Παράλληλα από τις 30.03.2025 οι επιβάτες ΙΤΑ θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα lounges του Lufthansa Group (όχι της Star Alliance), ενώ οι επιβάτες του Lufthansa Group θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα ITA lounges για να ξαναθυμηθούν τι σημαίνει "Inspired by Alitalia".

To Volare, ως άλλη ορχήστρα του Τ-ΙΤΑ-νικού, θα συνεχίσει να παίζει στο δικό του ρυθμό, επιπλέοντας στα μίλια του απέραντου azzuro, ενώ τα (τολμηρά) μέλη του Miles&More θα ξεκινήσουν να συγκεντώνουν μίλια από τις πτήσεις της ITA. Τα μέλη του Volare (όσα τέλος πάντων αρέσκονται -δεν κρίνουμε- να συγκεντρώνουν μίλια στο πρόγραμμα που θυμίζει το Icarus της ΟΑ) θα αρχίζουν να συγκεντρώνουν μίλια και από τις πτήσεις του Lufthansa Group.

Σύντομα θα γίνει και η ανάρτηση της είδησης στο site ΙΤΑ.
 
Έλαβα σχετικό e-mail από ITA Volare σήμερα το απόγευμα, ως πρώην κάτοχος κάρτας Alitalia.
 
Η ΙΤΑ δρομολογεί για τον Ιούλιο τα Α321LR που "καθονται" λόγω κατάστασης σε Μέση Ανατολή σε
FCO-CTA-FCO και
FCO-PMO-FCO,
δηλαδή τις πτήσεις εσωτερικού με μεγάλη κίνηση και υψηλές πληρότητας.
 
Το αστείο είναι πως τα 320 της εταιρείας μεταφέρουν περισσότερους (180 τα περισσότερα) από τα 321 (συνολικά 164). Αλλά φαντάζομαι στη συγκεκριμένη περίπτωση αντικαθιστούν 319/220.
 
Το δρομολόγιο του PMO ναι, αντικαθιστά 319/220.
Το δρομολόγιο της CTA αντικαθιστά 320 αλλά σε επόμενο δρομολόγιο μία ώρα μετά αντικαθίσταται το 319 με 320. Οπότε πρακτικά αντικαθιστά 319/220...
Υπόψιν ότι οι συγκεκριμένες αλλαγές είναι μόνο συγκεκριμένες ημέρες (προς το παρόν) και σε πτήσεις που βολεύουν για ανταποκρίσεις. Έτσι έχει την δυνατότητα να πουλήσει πιο εύκολα αναβαθμίσεις σε Business.
Προς το παρόν πάντως η Business (με διαρρύθμιση 1+1) κοστίζει το ίδιο περίπου με τις άλλες πτήσεις της ημέρας.

Γενικά η ΙΤΑ χρησιμοποιεί τα A321neoLR συστηματικά και σε πρωινές πτήσεις εντός Ευρώπης (π.χ. FCO-CDG), κάποιες φορές και FCO-ATH προσπαθώντας να πουλήσει πιο αναβαθμισμένο προϊόν.

Πάντως η "μαμά" Lufthansa της κάνει σφοδρό ανταγωνισμό: οι πτήσεις από Ιταλικά αεροδρόμια προς τουριστικούς προορισμούς τον Αύγουστο κοστίζουν πολύ φθηνότερα με Lufthansa/Swiss/Austrian σε σύγκριση με ITA.
 
Top