Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μύρισε καλοκαιράκι, όχι ο πάτερ, το άρθρο. Γιατί μου κάνει μια μούφα που έχει γραφεί για μια ώρα ανάγκης και βγαίνει από το συρτάρι πριν τις διακοπές :mrgreen:
Αχ, άγιε πατέρα τι σου’ μελλε να πάθεις! Ε που να τα έχεις δει εσύ αυτά τα πράγματα :stupid:
 
Η καλή, η σωστή, η απόλυτα Ελληνική, παλιά Ολυμπιακή ....τα σχόλια δικά σας !

 

Χάος στα αεροδρόμια της βόρειας Ιταλίας - Επηρεάστηκαν πάνω από 300 πτήσεις, δείτε βίντεο και φωτογραφίες​

 
Τέλος η χορηγία της Turkish Airlines στην Euroleague μετά από 15 χρόνια. Επικρατέστερος νέος χορηγός η Etihad. Βέβαια αυτό που η μεγαλύτερη μπασκετική διοργάνωση της Ευρώπης έχει χορηγούς εκτός Ευρώπης είναι λίγο παράδοξο. Αλλά το χρήμα να ρέει...
 
Emirates Stadium: "Hold my beer" :mrgreen:

Επιπλέον, κάπως έτσι έρχεται και δένει με το φετινό Final Four στην Etihad Arena (και το Μουντομομπάσκετ 2027 στο Κατάρ). Με το καλό τα επόμενα και στο Μαρόκο. Α, αυτοί πήραν το 1/3 του Μουντιάλ του 2030. Καλά θα κάνουμε να συνηθίζουμε όλο και περισσότερο το αραβικό χρήμα στον ευρωπαϊκό και παγκόσμιο αθλητισμό.
 
Last edited:
Τέλος η Wizz Air Abu Dhabi και σταματάει σχεδόν όλες τις πτήσεις στην Μέση Ανατολή επικαλούμενη τους εξής λόγους:
Η εντεινόμενη γεωπολιτική αστάθεια στην περιοχή, η οποία δημιουργεί ένα απρόβλεπτο επιχειρησιακό περιβάλλον.
Προβλήματα αξιοπιστίας στους κινητήρες των αεροσκαφών, τα οποία επιφέρουν καθυστερήσεις και αυξημένα κόστη συντήρησης.
Ρυθμιστικά εμπόδια που περιορίζουν την πρόσβαση σε τοπικές αγορές και δεν επιτρέπουν την πλήρη εφαρμογή του μοντέλου υπερ-χαμηλού κόστους της εταιρείας.
Crew και αεροσκάφη θα μεταφερθούν Ευρώπη καθώς η εταιρία θα εστιάσει σε κεντρική και δυτική Ευρώπη πλέον.

 
Στις 15/5 πέταξε για πρώτη φορά η Global Airlines. Η νεοσύστατη βρετανική εταιρεία που αγοράζει Α380 και τα πετάει wet-lease συνεργαζόμενη με τη Hi Fly καθώς δεν έχει ακόμα δικό της AOC. Βασικά, ούτε εισιτήρια μπορεί να πουλήσει μόνη της, συνεργάζεται αναγκαστικά με πρακτορείο. Τώρα που το βλέπω, ούτε λειτουργικό site έχει. Χμμ...

Τέλος πάντων, το μοντέλο της (λέει ότι) στηρίζεται στην πολυτελή εμπειρία ακόμα και στην economy (χαβιάρι και σαμπάνια). Το πρόβλημα είναι ότι στην πρώτη πτήση (GLA-JFK) δεν πήγαν όλα όπως έπρεπε. Παντελής απουσία IFE και κάθε είδους connectivity, το δεύτερο σέρβις στην μπίζνες δεν έγινε ποτέ επειδή το πρώτο σέρβις έγινε πάρα πολύ αργά, το αεροσκάφος (πρώην China Southern) δεν θα το έλεγες καλοδιατηρημένο κλπ κλπ.

Τα reviews ξεκίνησαν να ανεβαίνουν από χθες.
-Ξεχώρισα αυτό του Noel Philips (μπήκε και στο avionics bay!!)
-O μισητός σε κάποια ιστορικά μέλη του φόρουμ :mrgreen: Josh Cahill (χρονομετρούσε το σέρβις)
-O travel editor του Independent Simon Calder (τον παρακολουθώ πολλά χρόνια)
Swiss001 (δεν τον ήξερα, αλλά έχει 780k subscribers).

Όλοι οι παραπάνω συναντήθηκαν μεταξύ τους και υπάρχει και interaction στα βίντεό τους. Πλάκα είχε.

Η εταιρεία κάλεσε πολλούς vloggers και influencers να καλύψουν την πρώτη πτήση υπό τον όρο να πληρώσουν κανονικό εισιτήριο (αυτό δεν λέγεται πρόσκληση, mate). Η πτήση είχε λιγότερους από 90 επιβάτες. Οι τιμές ήταν ένα κλάσμα των αντίστοιχων πτήσεων από UK προς JFK. Έγινε και δεύτερη πτήση (MAN-JFK) και από όσο ξέρω δεν υπάρχουν σχέδια για τρίτη. Ξαναχμμ....

ΥΓ.
Ο Noel Philips είναι ίνδαλμα. Δείτε τον να κάνει τον γύρο του κόσμου με low cost, US coast to coast με Greyhound και Λίμα-Ρίο ντε Τζανέιρο με λεωφορείο! Αλλά κυρίως πετάει με άκυρες εταιρείες σε Αφρική, Ασία κλπ.
Ακόμα δεν το είδαμε και μας τελείωσε! Το Α380 της Global πήγε στο γνωστό Teruel για αποθήκευση (καλοκαιριάτικα). Φήμες λένε και για οριστικό τέλος operations για την Global
 
Top