Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Νέο Α321neo για την Aegean:
MSN 13007
Test Reg D-AZWZ
ίσως το SX-NAT;
Να δούμε αν θα μπει το "Τ" στο sequence. Το ίδιο νηολόγιο έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν σε ένα Piper αλλά έχει απονηολογηθεί από το 2003. Οπότε μπορούν να το χρησιμοποιήσουν. Κάτι που δεν έγινε με το SX-NAI το οποίο ανήκει σε ένα Ercoupe και είναι active.
H παράλειψη του "Ν" και στα Α320Ν και στα Α321ΝΧ παραμένει μυστήριο...
 
Το Ν παραλείπεται γιατί είναι το 13ο γράμμα της ελληνικής αλφαβήτου. Όπως έχουν αποφύγει το callsign με τον αριθμό 13 για την παράδοση
 
Και μετά υπάρχει το SX-DVN και το πρώην SX-DGN (μην αναφερθούμε στο ότι τα sequence των neo ξεκινάνε από N) :rolleyes:
 
H παράλειψη του "Ν" και στα Α320Ν και στα Α321ΝΧ παραμένει μυστήριο...
Φαντάζομαι κάποτε θα έρθει και η σειρά SX-NB*, οπότε θα δούμε και το νηολόγιο SX-NBA ή ίσως SX-NBG ή και το τηλεοπτικό SX-NBC :banana:




Edit: Κρίμα, δεν μπορώ να βάλω εικονίδια από άλλο πάροχο...
 
Το Ν παραλείπεται γιατί είναι το 13ο γράμμα της ελληνικής αλφαβήτου. Όπως έχουν αποφύγει το callsign με τον αριθμό 13 για την παράδοση
Αυτοί που γελάνε μπορούν να δώσουν μια εξήγηση; Εγώ μια υπόθεση έκανα πάνω σε δεδομένα. Εσείς τι πιστεύετε;

Και μετά υπάρχει το SX-DVN και το πρώην SX-DGN (μην αναφερθούμε στο ότι τα sequence των neo ξεκινάνε από N) :rolleyes:

Αν δεν κάνω λάθος ούτε η σειρά SX-DV? Και SX-DG? Που είχε η αγαθού ξεκινούσαν από το Α οπότε δεν θεώρησαν το Ν ως το δέκατο τρίτο αεροσκάφος κάτω από αυτή την σειρά νηολογίων και τα κράτησαν. Ενώ και τα 320neo και τα 321neo έχουν σειρά νηολόγησης από το Α.

Απλά υπόθεση κάνω. Ας μας πει κάποιος που ξέρει σίγουρα γιατί
 
Από το Α ξεκίνησαν και οι δύο. Απλά τα SX-DVA έως DVF ήταν AVRO (ακολουθώντας την παλιά οδηγία ότι 4κινητηρια ξεκινάνε από D). Από το DVG και μετά Airbus και αφού τελείωσε το DV* sequence πήγαν στο DG* με το SX-DGA που είναι ακόμα στο στόλο.

Fun fact από την DG* λείπει το Μ γιατί το SX-DGM είναι ένα Embraer Legacy
 
Fun fact, το SX-DGM ειναι νηολογημενο ως TC-SMY απο τα τελη του 2020.

Αναρρωτιεμαι αν τα νηολογια ειναι "μιας χρησης". Δηλαδη οταν ενα αεροσκαφος παρει ενα, αυτο δεν ξαναδινεται μετα την για οποιον λογο αποχωρηση απο τον στολο.
 
Τα νηολόγια δεν είναι μιας χρήσης. Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που παλιά νηολόγια SX έχουν δοθεί μεταγενέστερα σε άλλα αεροσκάφη.
Το DGM δεν νηολογήθηκε στα Α320 της Aegean γιατί το Embraer ήταν ενεργό τότε.
Επίσης το N είναι το 14ο γράμμα της Αγγλικής αλφαβήτου και όχι το 13ο. Εκτός αν οι ιθύνοντες της Aegean τα διαβάζουν ως... greeklish :rolleyes: (αφού το Ν είναι το 13ο στο αντίστοιχο Ελληνικό).

Fun fact off topic: η ΟΑ δεν χρησιμοποιούσε καθόλου το γράμμα J στα sequences των νηολογίων της με εξαίρεση ένα νοικιασμένο YS-11 SX-BBJ που το κράτησε μόλις 7 μήνες
 
Top