IndiGo Air (6Ε) στην Αθήνα.

  • Thread starter Thread starter AirNamibia
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ο ένας θα μπορεί να πετάει στο Δελχί και ο άλλος στην Βομβάη.
Η Αιγαίου θα έχει και το Ευρωπαϊκό της δίκτυο να ενισχύσει τις πτήσεις της ενώ η Indigo μόνο το Ινδικό μιας και έχει την ΤΚ μέσω IST να εξυπηρετεί αυτούς που θέλουν να πετάξουν σε προορισμούς που δεν πετάει η ίδια.
Η αγορά είναι τεράστια και τους χωράει και τους δύο εκτιμώ.
 
Επίσης να γίνει μια θερμή παράκληση στους γλάρους και συγκεκριμένα στα Α321LR, οι σωληνώσεις αποφράξεων από τις τουαλέτες στο χώρο λυμάτων του αεροσκάφους να ειναι πιστοποιημένοι και μεγαλύτεροι ώστε να δέχονται κουβερλί, ρούχα, παντόφλες μια χρήσης , μην την πάθουν εν πτήση σαν το πρόσφατο συμβάν της air India που φράκαραν οι τουαλέτες από το μεγάλο αριθμό ακάθαρτων και γύρισαν πίσω στο αεροδρόμιο αναχώρησης στις Ηνωμένες πολιτείες. Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν ( βουλώσουν) μαγειρεύουν.

 
To JNB βρίσκεται σε υψόμετρο 1,753 m. Δεν θα μπορεί να απογειωθεί από εκεί για να πετάξει non stop Αθήνα.
Κέιπ Τάουν μας κάνει? :D
 
Με μεγάλη "χαρά" να μας φέρουν και καμιά βασιλική κόμπρα κρυμμένη να χοροπηδηξει το σύμπαν...Εξάλλου η Air India με το καταπληκτικό σέρβις κουβαλάει συχνά μέσα στην καμπίνα μπόλικες τερεζες μαζί ή χώρια από το μενού, μικυ μαους και άλλα ..χαριτωμένα
 
Πρώτος προορισμός για τα A321XLR της IndiGo η Αθήνα!
Η IndiGo ξεκινάει από τον Γενάρη του 2026 3 εβδομαδιαίες πτήσεις από Νέο Δελχί και 3 εβδομαδιαίες πτήσεις από Μουμπάι!

 
Τα Α321XLR της Indigo θα έχουν σημαντικά πυκνότερη διαμόρφωση με 195 θέσεις, εκ των οποίων 12 business (2+2 και διάκενο 38in) και 183 economy.

Σε σύγκριση της Aegean θα έχουν 138 θέσεις, με 24 business (1+1 lie flat suites) και 114 economy (διάκενο έως 35in)
Είναι πιο κοντά στα Α321LR που θα έχουν 178 θέσεις, με 16 business (2+2 lie flat) kai 162 economy (διάκενο έως 35in)


https://el.about.aegeanair.com/medi...mumbai-in-india-to-commence-as-of-march-2026/
 
Last edited by a moderator:
Eιναι λίγο ανόμοια η συγκριση με την Α3 διοτι η 6Ε ειναι low-cost airline και τα αεροσκαφη της εχουν άλλη διαρρυθμιση, δλδ τα περισσοτερα 321Ν ειναι με 222-232 θεσεις, τα 777 της εχουν 531 θέσεις...Κ εχει λαμβάνειν και Α359..Επίσης ολες οι υπηρεσίες της είναι add-ons (αλλά και που δεν ειναι πια...)..Υποπτεύομαι οτι και η δικη της biz class θα ειναι σε low-fare model, οπως εχει η Scoot ή οπως βαζουν τα μπροστινα καθισματα Spirit, Frontier, απλα το εξελίσσει σε 2-2..Το αν θα εχει παροχές μεσα στο ναύλο ή παλι θα πληρώνεις εξτρα θα φανει...
 
Top