Δεν καταλαβαίνω προς τι η αναφορά. Αυτό έπρεπε να κάνει η Εταιρεία και μπράβο της. Αν όμως το bird strike συνέβαινε σε άλλο σταθμό εκτός βάσης, τότε η καθυστέρηση θα ήταν πολύ μεγαλύτερη. Το ότι επέστρεψε το α/φος και προσγειώθηκε με ασφάλεια έτσι έπρεπε να γίνει. Απώλεια κινητήρα δεν δηλώθηκε...
Τρώωωωωγαμε, πίναμε, γλεντούσαμε, πετούσαμε με ασφάλεια και σχολιάζαμε κιόλας. Καλές αναμνήσεις. Τώρα σούζα, δεμένοι, με ένα σάντουιτσ, λίγο νερό, με πληρωμή την ντουαλέτα και λέμε και ευχαριστώ !!!!!.
Έγραψα νωρίτερα ότι τον λόγο θα έχουν οι Αρχές. Μπράβο στην Air Serbia για την άμεση ενέργειά της. Τι θα τα κάνει τώρα το 5 α/φη της η Marathon? Είπαμε τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μετακωτούς πισινούς. Να χαίρονται τους PostHolder τους και ιδιαίτερα αυτόν της Εκπαίδευσης.
Βλέποντας το Video συμπεραίνω ότι ήταν όλοι τους πολύ τυχεροί που επέστρεψαν με ασφάλεια!!!!! Το καύσιμο τρέχει ποτάμι. Τώρα το λόγο έχουν οι αρχές ???????
Από την στιγμή που η Lamda έγινε ιδιοκτήτης των α/φων, έχει την δυνατότητα να τα κάνει ότι θέλει. Υπάρχουν ακόμη κάποιοι που πιστεύουν ότι θα μεταφερθούν σε Μουσείο? Μόνο δύο τρείς γνωρίζουν τι διαμείφθηκε κάτω από το τραπέζι.
Ο καθένας είναι ελεύθερος να εκφράζει την άποψή του και είναι σεβαστή. Εγώ πάντως δεν είμαι αντιπρόσωπος καμιάς εκ των δύο Εταιρειών αλλά επιτρέψτε μου να στοιχηματίζω υπέρ την Boeing.
Έχει άραγε κατατεθεί από κάποια Εταιρεία Αίτηση στην ΑΠΑ για χορήγηση ή ένταξη σε κάποιο ΑΟC των Αμφίβιων? Υπάρχουν στην Ελλάδα διαθέσιμοι και πρόθυμοι Κυβερνήτες Αμφίβιων?