Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. ThomasK

    Ethiopian Airlines

    Μέσα στον Φλεβάρη η Ethiopian Airlines εγκαινιάσε τον νέο level D Boeing 737NG flight simulator. Λειτουργεί στις εγκαταστάσεις της Ethiopian Aviation Academy κόντα στο διεθνές αεροδρόμιο της Αντις Αμπέμπα.
  2. ThomasK

    Hellenic Imperial Airways

    Η ΗΙΑ πήρε αποζημιώση απο την εταιρία που έκανε το handling?? Το συμβάν πάντως θα έχει καταγραφεί είτε από το σταθμό της εταιρίας που έκανε το handling είτε από την ΥΠΑ της Σαουδικής Αραβίας.
  3. ThomasK

    Το Αlbum περιμένει τις φωτογραφίες σας!

    Θα ήθελα να προτείνω να μπει η δυνατότητα της παράθεσης σχόλιων στις φωτογραφίες.
  4. ThomasK

    A380

    Πωω τρακτέρ το έκανε! :twisted: :lol:
  5. ThomasK

    Απορίες για on-line flight info ελληνικων αεροδρομιων

    Μάλλον λάθος πρέπει να έκανα πριν, αλλά νομίζω ότι είδα 319 στα FIDS όταν τσέκαρα κάτι στη δουλειά. Αλλά η BAF έχει Α310 για VIP μεταφορά!
  6. ThomasK

    Αεροπορική σύνδεση Ελλάδας -Κίνας

    2 ερωτήσεις Εγώ άκουσα για 747, αληθεύει αυτό? :roll: Handling θα κάνει η Ολυμπιακή :?:
  7. ThomasK

    Πόσα κοστίζει ενα αεροσκάφος?

    Ωραία... Παίρνω το καλαθάκι μου και τρέχω!!! :lol:
  8. ThomasK

    Ethiopian Airlines

    ShebaMiles & Miles and More Partenrship Ethiopian και Lufthansa Μετά το codeshare agreement του καλοκαιριού προχώρησαν σε MILES :D :D
  9. ThomasK

    Flightsim

    Views Ποια είναι η επιλογή στo button configuration για να μπορώ με το hit hat του joystick να στρέφω τη κάμερα όπου θέλω (virtual cockpit); Έχω FSX Ευχαριστώ
  10. ThomasK

    Απόκρυψη Αριθμού!!!

    Άμα σε παίρνει στο σταθερό, θα πρέπει να πας σε κατάστημα του ΟΤΕ. Εκεί με έναν λογαριασμό του ΟΤΕ και την ταυτότητα σου (αν έρχεται στο όνομα σου), κάνεις αίτηση για "εντοπισμό κακόβουλων κλήσεων"! Δεν ξέρω από εκεί και πέρα τι γίνεται. Πάντως κοστίζει αυτό!
  11. ThomasK

    ΣΕΧΟΑ - πληροφορίες

    Καλά εκτός από τα λεφτά είναι και αυτοί οι 30 μήνες (2,5 χρόνια)εκπαίδευσης!!! Πρώτη φορα βλέπω κάτι τέτοιο!!!
  12. ThomasK

    FAA part 141 και FAA part 61

    Τι είναι ακριβώς αυτά?? Ορισμένες σχολές στην Αμερική τονίζουν αύτη την ιδιότητα. "Our flight school is under Federal Air Regulations Part 141..." Ποια η διαφορά τους?
  13. ThomasK

    Ακυρώσεις πτήσεων

    Είδα ένα post ποιο πάνω στυλ " Τα παραπονά σας στην ...". Εγώ σαν επιβάτης των ΟΑ θα παραπονέθω για την ακύρωση ή για την ασχημη εξυπηρέτηση στην ΟΑ και δεν θα μπλεχτώ με τις εσωτερικές συνδικαλιστικές-διαδικασιές της για να βγάλω άκρη ποιος φταίει. Πλήρωσα την ΟΑ να μου παρέχει μια...
  14. ThomasK

    Ethiopian Airlines

    Αυτό το βρήκα προσφατα στο youtube! http://youtube.com/watch?v=zUcWhIHrNPM Από τα πρώτα δρομολόγια εξωτερικού η Αθήνα ήταν πάντα μέσα ... μέχρι και 1 χρόνο μετά το άνοιγμα του Ελ.Βενιζέλου.
  15. ThomasK

    emergency landing game

    Πολύ γέλιο :D :D :lol:
  16. ThomasK

    Ðáñáëéá ìå ôçí èåßá ôçí Ëßá

    Προσφατα πηγα σε παραλια στη Ραφήνα, από την οποια έβλεπες και άκουγες τα αεροπλάνα από πολύ κοντά. Μην πάτε όμως με φίλους που δεν καταλαβαίνουν το πάθος σας για τα αεροπλάνα, θα τους σπάσετε τα νέυρα :lol:
  17. ThomasK

    Jokez

    Απορία φοιτητή για τη θεωρία του Big Bang: "Let me get this straight, first there was nothing and then ... it exploded??"
Top