Άμα σε παίρνει στο σταθερό, θα πρέπει να πας σε κατάστημα του ΟΤΕ. Εκεί με έναν λογαριασμό του ΟΤΕ και την ταυτότητα σου (αν έρχεται στο όνομα σου), κάνεις αίτηση για "εντοπισμό κακόβουλων κλήσεων"! Δεν ξέρω από εκεί και πέρα τι γίνεται. Πάντως κοστίζει αυτό!