Οι διορισμοί στο δημόσιο πρέπει να γίνονται σύμφωνα με το σύνταγμα και τους νόμους του κράτους. Μια από τις λειτουργίες του κράτους είναι και η άσκηση κοινωνικής πολιτικής, "ψυχικό" κατά τα λεγόμενα σου.
Οι ΕΕΚ στην Ελλάδα είναι υπάλληλοι του δημοσίου, του κλάδου ΠΕ2. Δεν ανήκουν σε ειδικό...