Καταρχάς καλησπέρα σας,
πρώτη μου δημοσίευση στο forum, που το παρακολουθώ καιρό αλλά όχι τακτικά. Αφορμή το ενδιαφέρον που βλέπω ότι υπάρχει για επικείμενο διαγωνισμό αλλά και όσα γράφονται σχετικά στα ΜΜΕ. Κάθε αφορμή καλή είναι.
Από τον Φεβρουάριο, ίσως και από Ιανουάριο του 2014...