Και κατι ακομα, αν και λιγο εκτος θεματος, απο τοτε που ξεκινησε το codeshare μεταξυ A3 και CO για ΝΥ, τα εισιτηρια που πουλουσε η ολυμπιακη στη σελιδα της προς ΝΥ απο 490 ευρω εκτοξευτηκαν στα 650 ευρω!! :evil: :evil:
Τυχαιο; δεν νομιζω!! :wall:
Ας ειναι καλα η αστροσυμμαχια και οι...