Το δορυφορικό κτίριο έχει μάλλον πονεμένη ιστορία.
Όταν πρωτοάνοιξε το "Ελευθέριος Βενιζέλος" θυμάμαι να το χρησιμοποιούν, μεταξύ άλλων, η Virgin Atlantic, η Delta, η SABENA, η Swissair και οι Μακεδονικές Αερογραμμές.
Αργότερα, με την οικονομική κρίση και την μείωση της κίνησης του αεροδρομίου...