Ήταν η μεταφορά τους από το αεροδρόμιο του Ελληνικού στο "Ελευθέριος Βενιζέλος". Το αεροδρόμιο του Ελληνικού λειτουργούσε ακόμα τότε, για τα ιδιωτικά αεροπλάνα, και επίσης δεν είχε μεταφερθεί η τεχνική βάση της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Τα τρία αυτά Β742 ήταν πλόιμα, σε αντίθεση με το SX-OAB που...