Προφανώς και δεν πήγαιναν καλά. Αν ήταν κερδοφόρα, θα συνέχιζαν.
Και προφανώς συμφέρει το "μέσω Αθήνας" - για να βολεύονται όλοι. Σημείωση εδώ ότι πολύ Κύπριοι "αισθάνονται" τη Λάρνακα ως προορισμό εντός Ελλάδας (αυτό βάσει έρευνας). Συνεπώς σε αυτή τη λογική, το μέσω Αθηνών βολεύει.