Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. flying_sotoman

    Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

    πάντως είναι δύσκολη δουλειά. εγώ ποτε δεν θα μπορόυσα να γίνω ΕΚΚ ξερονταςς πως η κάθε κουκκίδα στο ραντάρ ειναι 200 ατομα!
  2. flying_sotoman

    Ερώτηση για εναλλακτικές μορφές καυσίμων

    η airbus ετοιμάζει κατι, ψαξε και θα το βρείς. με κυψέλες υδρογόνου αν θυμάμαι καλα.
  3. flying_sotoman

    Flightsim

    thx! μετα απο το συνηθισμένο 7ωρο καψιμο στο google ψαχνωντας "airplane" "aviation" και "flight simulator" (ΡΟΦΛ) ανακαλυψα το εξής site http://fshistory.simflight.com/fsh/start.htm ιδιαίτερα ενδιαφέρον! συγκεκριμένα αυτο το video ειναι όλα τα λεφτά! 127ΜΒ...
  4. flying_sotoman

    A CENTURY OF FLIGHT

    κάθε μέρα στις 11 εκτός σαββάτου-κυριακής στην ουσια ειναι σειρά. διαρξουν περίπου 45 λεπτά-1 ώρα. δεν μου πολυαρέσει καθώς εχει πιό πολύ πολεμική αεροπορία. παντως το σκαι βάζει και αλλα! βαζει ενα crowded skys που εχει κυρίως air crash micro-ivenstigations με την φωνή του χοντρόυ απο...
  5. flying_sotoman

    Flightsim

    up πού θα βρώ οδηγίες για το πώς κρατάμε ενα hold?
  6. flying_sotoman

    Aviation goodies - (Safety Cards, Sticker, Poster, Coins...)

    πο πο σαφετι καρντς.... μου ρχεται να αυτοκτονήσω :( εγώ συλλέγω videos απο air crash investigations και λοιπα. καρφίτσες που μπορώ να βρώ?
  7. flying_sotoman

    «Φιλοσοφικοί» αεροπορικοί προβληματισμοί

    να ρωτησω και κατι άλλο. το σονικ μπούμ δεν ακούγεται μια φορα όταν περνάμε την ταχύτητα του ήχου? το "χαλί" που αφήνει ακούγεται συνεχώς και ενοχλητικά?
  8. flying_sotoman

    ADSL στην Ελλάδα (LOL)

    ένας φίλος μου και αυτός forthnet in a box εκανε απο αρχές οκτωβρίου και ήρθε τέλη φεβρουαρίου!!!!!1 εγω πάντως με το onDSL kit ειμαι αρκετα ευχαριστημένος, μεσα σε 5 μέρες το ενεργοπίησα. Με πετει εξω όμως τουλάχιστον 1 φορά τις 2 μέρες
  9. flying_sotoman

    Μεταφορά ''μεγάλης'' ποσότητας αλκοόλ.

    μην του βάζεις ιδέες....
  10. flying_sotoman

    Μεταφορά ''μεγάλης'' ποσότητας αλκοόλ.

    διαστολή δεν γίνεται όταν έχουμε υψηλές θερμοκρασίες :3: ????????? η χαμηλές???? στην καμπίνα οι συνθήκες ειναι ανθρώπινες, εκτός αν μιλάμε για τα αμπάρια, και δεν κατάλαβα.
  11. flying_sotoman

    Flightsim

    έλεος ρε παιδιά αρχίσε να κλικοιείται και η ελληνική κοινότητα scenero-design? εγω ήξερα την hsp, τώρα έχουμε και gap?
  12. flying_sotoman

    ΠΙΛΟΤΟΣ+ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    απο ότι είδα το αμερικάνο δεν εχει refraction error limit!! ας απαντήσει καποιος, θα γίνω ποτέ πιλότος????
  13. flying_sotoman

    Φωνη....

    εεεεμ ναι και μετα???
  14. flying_sotoman

    ΠΙΛΟΤΟΣ+ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    αυτο δεν κατάλαβα. τι εννοείς?
  15. flying_sotoman

    ΠΙΛΟΤΟΣ+ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

    your visual acuity(your ability too see, lines of letters on a chart at 6 metres) must be at least 6/9 in each eye separately and 6/6 using both eyes together, with or without glasses or contact lenses(correction). If you need correction, the amount of correction must not exceed +5.00 dioptres...
  16. flying_sotoman

    Humor ''on the air''!

    χαχαχαχα ελεος ηταν αυτό!
  17. flying_sotoman

    Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

    Re: Τι εγινε τελικα ????????????? pantos den htan 757 me thn kamia ela more tous ksereis tora amerikanoi....
  18. flying_sotoman

    Κάπνισμα σε πτήσεις: Τι ακριβώς συμβαίνει?

    γιατι όμως απαγορέυεται? για να μήν πιάσει καμια φωτιά?
  19. flying_sotoman

    Πως γινεται καποιος Flight Dispatcer ?

    εεεμμμ ρε παιδια τι ακριβώς ειναι αυτός ο ντισπάτσερ?
  20. flying_sotoman

    Flightsim

    ρε παιδιά ποιός θα με βοηθήσει με το squakbox και το flight planning??? ενοοώ κανονικό ανθρωπο. να τα πούμε face to face
Top