???
ναι ειναι το ίδιο ακριβώς μοντέλο.
τελικά μου αρέσει πολύ ο μοντελισμος. αγόρασα ακόμα ενα concorde 1/144 και ειναι ετοιμο, ισως να ανεβάσω φωτογραφίες.
στο 747 που θέλει βάψιμο με προβλημάτισε...
έβαλα απο την ειδική ταινία που βαζουμε οταν βαφουμε τα παράθυρα για να μήν λερώνει κλπ...