Το "εισάγετε τον κωδικό και ολοκληρώστε τη διαδικασία" γιατί είναι λάθος? :roll: Όσο για το προοιωνίζεται δεν έχει ενεργητική φωνή. Στη 50η ερ. λογικά οι λέξεις "διαχείριση" και "έλεγχος" χρησιμοποιούνται ως συνώνυμες.
Γεια σας! Πολυ ενδιαφεροντα τα θεματακια της β φασης. Θα μπορουσε να μας εξηγησει αναλυτικοτερα καποιος ομως το παραδειγμα που εφερε ο Give Wings με αθηνα κ λονδινο στο μιλιμετρε? δεν καταλαβα ακριβως πως τοποθετουμε αυτες τις συντεταγμενες :cry: :?:
Γεια σε όλους :D έχω και εγώ μια ερωτησουλα αναφορικά με την προκήρυξη που δε διευκρινίζεται σε κάποιο σημείο. Ξέρει λοιπόν κανεις για ποιο λόγο υπάρχει η επιλογή "άδεια εργασίας" στα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομιστούν; άδεια εργασίας πάνω στο πτυχίο ΑΕΙ μας; :?: