Λοιπον τα καταφερα!!! Εχω ομως ενα προβλημα. Στο find route οταν τραβαω την γραμμη της πορειας για να την βαλω πανω στο πρασινο βελακι παραλληλα με τον διαδρομο επειδη δεν με χωραει στην οθονιτσα μιας και εχω κανει αρκετο ζουμ κανω 2 και 3 σημεια με πολυ μικρη αποσταση μεταξυ τους και οταν φτασω...