Δύο απο τα leased ATR πήραν Δανέζικο νηολόγιο και είναι έτοιμα για αναχώρηση.
Το πρώην SX-BIM ATR 42, που πήρε το OY-EDH
http://www.airpics.net/photo/OY-EDH-ATR ... es/11133/L
Και το πρώην SX-BIΝ ATR 42, που πήρε το OY-EDF
http://www.airpics.net/photo/OY-EDF-ATR ... es/11131/L