Re: Στόλος της Olympic Air
Εμένα πάλι μου φαίνεται άπλα πρόχειρο! Μοιάζει σαν εικόνα από το Photoshop όπου κάποιος κάνει πειράματα, παρά ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.
Επίσης το πολυσυζητημένο «νέο» λογότυπο έχασε το μοναδικό πράγμα που το έκανε διαφορετικό από το παλιό... δεν έχει το 3D εφέ...