Διαβάζω στην ιστοσελίδα της Εσθονικής Ραδιοφωνίας-Τηλεόρασης, ότι τη airBaltic αργά ή γρήγορα θα φουντάρει, διότι αναγκάστηκε και εξέδωσε πενταετή ομόλογα με επιτόκιο 14,5%, σαφής ένδειξη ότι δε μπορούσε να βρει επενδυτές τάζοντάς τους χαμηλότερο επιτόκιο. Παράλληλα ξεκίνησε προπώληση για το...