Το αεροπλάνο ήρθε από Μυτιλήνη, έφερε την Καλλονή Λέσβου και επιστρέφει μετά τον αγώνα (ο οποίος είναι 1-0 για την ιστορία) ξανά στη Μυτιλήνη απόψε το βράδυ. Το έχουμε κάνει Hollywood το θέμα των Ιωαννίνων...
Έφερε την Καλλονή Λέσβου για τον αγώνα με τον ΠΑΣ. Έχει έρθει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν, και το diz και το dix όταν έκανε τις πτήσεις της Ολυμπιακής η οποία βρισκόταν στα κλεισίματα.
Δηλαδή είναι καλύτερο να παραδεχτεί μια εταιρία σαν κι αυτή ότι στο προσωπικό της πέτυχε κάποιος πιλότος που κρατάει 150 ζωές στα χέρια του καθημερινά να βγει παλαβός και να φουντάρει το αεροπλάνο επειδή έτσι τού'ρθε χωρίς να έχει δείξει κανένα δείγμα αυτοκτονικών/δολοφονικών τάσεων;
Τότε όλοι...