Καλησπέρα! Παιδιά δεν βρήκα πουθενά αντίστοιχο θέμα γι αυτό και αναγκάστηκα να δημιουργήσω εδώ ένα νέο θέμα. Έχω ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα. Το Πάσχα του 2009 έκλεισα εισιτήρια για Λονδίνο για καλοκαίρι. Λόγω της τότε γρίπης το ταξίδι ακυρώθηκε και πήρα την ολυμπιακή και της είπα να ακυρώσει τα...