Vaeridion

  • Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας

IATA

First-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
750
Likes
209
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Νέος κατασκευαστής regional αεροσκαφών με ηλεκτροκίνηση (μπαταρίες) με έδρα το Μόναχο. Το αεροπλάνο θα έχει χωρητικότητα για 9 επιβάτες συν πλήρωμα και θα καλύπτει απόσταση μέχρι 500 χιλιόμετρα. Περισσότερες πληροφορίες στο www.vaeridion.com (μόνο αγγλικά προς το παρόν).
 
Βγαίνω προσωρινά από τη ναφθαλίνη γιατί δεν κρατιέμαι: Στο μέλλον, είτε έχουμε αναστρέψει την καταστροφή του πλανήτη μας είτε (το πιθανότερο) όχι, θα κοιτάνε πίσω στα χρόνια αυτά και θα γελάνε με τα χάλια μας.

Με τα Tesla και με τις σαΐτες που μεταφέρουν 9 άτομα δεν σώζεται τίποτα, εκτός ίσως από τα μικροαστικά αισθήματα ενοχής.

Είναι η ίδια κατάσταση με το να κατηγορούμε τον Μήτσο από τα Πετράλωνα γιατί δεν ανακύκλωσε το πλαστικό μπουκάλι, όταν οι ΗΠΑ (παράδειγμα) έχουν 11 γκρουπ αεροπλανοφόρων να σουλατσάρουν τους ωκεανούς.

Αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι το σύστημα, όχι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούμε στο υπάρχον σύστημα.

Όσο αγοράζουμε καινούργια κινητά κάθε χρόνο, ρούχα κάθε βδομάδα (που δε φοράμε), άχρηστα κινέζικα μπιχλιμπίδια που χρησιμοποιούμε σε ένα TikTok και πετάμε, ή (για να αναφέρω αεροπορικό παράδειγμα) όσο παίρνουμε το αεροπλάνο για να πάμε ξέρω γω απο Amsterdam σε Rotterdam (χειρότερα: όχι γιατί χρειάζεται αλλά για να κάνουμε "trip report" για το YouTube), δεν μας σώζει τίποτα.

Ευχαριστώ. Συνεχίστε, εγώ γυρίζω στη ναφθαλίνη.
 
Έχεις κάποιο δίκαιο, αλλά πάντα μια νέα αρχή ή κάτι καινούριο ξεκινάει μικρό. Δε γνωρίζω τους ανθρώπους πίσω από αυτή την ιδέα προσωπικά, αλλά προφανώς κάνουν την προσπάθειά τους με τα μέσα που διαθέτουν και με το χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμό που έχουν. Ίσως να ήθελαν να ξεκινήσουν με 250 θέσεις αλλά να μην είχαν τη στήριξη/γνώση/εμπειρία που χρειάζεται. Ή απλά αυτό είναι το target group τους. Είναι σα να λέμε ότι στο εξής θα χτίζονται σπίτια μόνο με 3 ορόφους και περισσότερους ή από 100 τετραγωνικά μέτρα και άνω. Γίνεται; Και αν γίνεται, είναι ρεαλιστικό, πρακτικό, ωφέλιμο;

Είναι η ίδια κατάσταση με το να κατηγορούμε τον Μήτσο από τα Πετράλωνα γιατί δεν ανακύκλωσε το πλαστικό μπουκάλι, όταν οι ΗΠΑ (παράδειγμα) έχουν 11 γκρουπ αεροπλανοφόρων να σουλατσάρουν τους ωκεανούς.
Σύμφωνοι, οι ΗΠΑ ίσως να γνωρίζουν και να έχουν κάνει τέτοια πρόοδο ώστε να χρησιμοποιούν το πλαστικό μπουκάλι με άλλους, πιο μοντέρνους και οικολογικούς τρόπους. Παρόλα αυτά, ο "άπειρος" και "αδαής" Μήτσος από τα Πετράλωνα καλό είναι να γνωρίζει τις επιπτώσεις του πλαστικού μπουκαλιού στο δικό του περιβάλλον, άρα και της υγείας/ευημερίας του.

Και στα υπόλοιπα που γράφεις έχεις σε πολλά δίκαιο. Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση, αλλά διαβάζοντας πιο προσεκτικά την παρουσίαση της vaeridion συμπέρανα ότι στόχος τους είναι να συνεισφέρουν σε καθαρή και με μηδενικούς ρύπους αεροκίνηση μέχρι το 2030. Φυσικά κανείς δεν εγγυάται ότι θα πετύχουν, αλλά όπως λες κι εσύ: αν συνεχίσουμε να ταξιδεύουμε με αεροσκάφη ή άλλα μέσα παλιάς τεχνολογίας που αποδεδειγμένα μολύνουν το περιβάλλον, τα ζώα, τα φυτά, τις τροφές κλπ. θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία μας, δεν είναι καλύτερο να επενδύσουμε στην προσπάθεια να μειώσουμε τις αρνητικές επιπτώσεις;
 
πέρα απο την οικολογική διάσταση του θέματος, μη ξεχνάμε οτι η μεταστροφή σε άλλες μορφές ενέργειας γίνεται ΚΥΡΙΩΣ επειδή αρχίζουν να εξαντλούνται τα αποθέματα πετρελαίου, τουλάχιστον με τις ποσότητες που σήμερα εξορύσσονται, οπότε οσες δυνατότητες έχουμε για να αλλάξουμε τη μορφή ενέργειας, και να παραμείνει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα προσιτό το πετρέλαιο για οσες χρήσεις ειναι "βαριές", πρέπει να το κάνουμε. Αν λοιπόν μπορεί να γινει εφικτή η εναέρια μεταφορά μικρών και μεσαίων αποστάσεων με ηλεκτρικη ή άλλη ενέργεια, γιατί όχι ??
 
Top