Turkish Airlines

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν προχωρήσει αυτό το deal θα γελάσει και το τελευταίο παρδαλό κατσίκι στην Τουρκία. Προσωπικά έχω ετοιμάσει popcorn και άλλα snacks και ετοιμάζομαι να παρακολουθήσω σαπουνόπερα Latina :cool:
Δεσμεύομαι για υπεύθυνη απόλαυση :mrgreen:
Post automatically merged:

Περίεργη κίνηση από τους γείτονες που δε μας έχουν συνηθίσει σε τέτοια (θέλουν να σπάσουν τον "άξονα" του LH group). Ό,τι και να συμβεί στην Air Europa, βελτίωση θα είναι βέβαια.
Στον οποίο άξονα συμμετέχουν με την SunExpress :stupid:
Post automatically merged:

Το valuation (που κανείς δεν συμφωνεί τόσο ψηλά) ήταν 1 δις, η Turkish θελει το 25% που σημαίνει ~250 εκατομμύρια όταν οι γερμανοί πρόσφεραν 300 εκ. (αρχικά).... νομίζω θα τα "βρούνε" πάνω κάτω στα 200-250 και μαζί με καινούριο δανεισμό από τράπεζες θα το τολμήσουν οι γείτονες και θα κλείσει το deal...
Ok, αν μπορέσει να κάνει refinance τα δάνεια της και να αποπληρώσει το κράτος ουσιαστικά δεν έχει ανάγκη τον Τούρκο.
Από την άλλη να δώσει η TK χρήματα για να αποκτήσει ένα minority stake και να έχει τους Hidalco να πουλάνε τρέλα δεν μου κάνει πολύ επιχειρηματικά συνετό. (Βλέπε Etihad partners - αυτό πήγε πολύ καλά )
Majority stake δεν μπορούν να έχουν αλλά μπορούν να βάλουν φίλους γνωστούς κλπ. :stupid:
 
Last edited:
Θα χρειαστει και τον τουρκο και τις τραπεζες . . .
Πολλοι εχουν καταλαβει οτι βαζεις ποδι σε μια αγορά χωρις majority stake...
Οι εποχες της πληρους εξαγοράς νομίζω έχουνε παρέλθει :3:
 
Από εμένα είναι όχι σε όλα :p

Είναι υπεραπλούστευση, θεωρεί κάποιος ότι πλήρεις εξαγορές δεν γίνονται πλέον. Να σου θυμίσω Korean - Asiana…

Μάλλον υπάρχει καλύτερη στάθμιση κινδύνου και focus στην αξία του στόχου. Δεν είναι τόσο παλαβοί στην Lufthansa και την AirFrance να τρέχουν πίσω από τον κάθε αλλοπαρμένο (αχ πολύ σικ τα λέω σήμερα).

Επίσης οι τράπεζες εμπλέκονται ως πιστωτές, όχι ως μελλοντικοί μέτοχοι. Αν αποφασίσει το κράτος να γίνει μέτοχος μέσω των εγγυήσεων είναι άλλο ζήτημα.

Η γνώμη μου είναι ότι σε ότι έχει να κάνει με την TK είναι πολύ νωρίς ακόμα για να σχηματιστεί καλή εικόνα. Πιστεύω δεν θα πάει πουθενά αυτό το deal.
 
Korean - Asiana είναι merger 2 κορεατικων Εταιρειών με εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου μετοχών και με τη δυνατή στήριξη-χρηματοδότηση απο κορεατικό (-κρατικό) Fund....η THY θέλει το 1/4 των μετοχών της Αir Europa, μιας ευρωπαικής Εταιρείας...κάτι έχει στο μυαλό της και ας μας φαίνεται παράλογο . . .

Σε κάθε περίπτωση αν κλείσει το deal τουλάχιστον θα πέσει γέλιο όπως λες!
 
Μόνο που δεν μιλάμε για ίσες και ισότιμες δυνάμεις και σίγουρα δεν είναι μια ισότιμη συγχώνευση, αλλά εξαγορά και απορρόφηση στόλου δρομολογίων, θυγατρικών κλπ. Άρα είναι απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου που ήταν το θέμα μας πριν.
Το τι θέλει η TK και το τι θέλει ο ιδιοκτήτης της AirEuropa είναι πολύ πιθανόν δύο διαφορετικά πράγματα.
Ας περιμένουμε τα νεότερα :cool:
 
Δεν καταλαβαινω, τι εννοεις πλειοψηφικο πακέτο;; Η ΤΗΥ θελει το 20% > δηλαδή μειοψηφικό πακέτο . . .οπότε η συγκριση με asiana korean ειναι μάλλον αστοχη....
 
Εντάξει, θα το κάνω τάλιρα γιατί κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.

Στο/α post σου αγνοείς επιδεικτικά το τι έχει συμβεί από το 2019 και πας κατευθείαν στο σήμερα.
Όσο και αν αυτό εξυπηρετεί ένα αφήγημα το οποίο επινόησες ή υιοθετείς, δεν είναι όλη η ιστορία.

2019-2020 η IAG έδωσε χρήματα ενόψει πλήρους πώλησης που δεν προχώρησε λόγο ρυθμιστικών αρχών.

2020-2021 salami slicing. Σταδιακή εξαγορά από την IAG με αρχική συμμετοχή στο 20% με στόχο 100%.

2022-2024 διαπραγματεύσεις με τους άλλους δύο μεγάλους ομίλους (AF-KLM, Lufthansa Group) με στόχο την πώληση από 51-100%
Με αυτό το ποσοστό ελέγχεις ουσιαστικά την εταιρία (πλειοψηφικό πακέτο).

Ιούλιος 2025 - Αύγουστος 2025. Εμφανίζεται η TK να διαπραγματεύεται για την ώρα όχι ποσοστό αλλά μετατρέψιμο δάνειο το οποίο ίσως μετατραπεί σε ένα ποσοστό 23-25%.

οι διαπραγματεύσεις με λίγα λόγια είναι τρεις λαλούν και δυο χορεύουν.

Αλλά λέει στον έναν αλλά λέει στον άλλον.
Σε περίπτωση που δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο τι θέλει να κάνει ο hidalco είναι να πάρει δάνειο από τους Τούρκους γιατί η AirEuropa έχει μεγάλη μόχλευση και δεν πρόκειται να πάρει χρήματα από την τράπεζα, να χρησιμοποιήσει τα ταμειακά διαθέσιμα και να «αποπληρώσει» το δάνειο στο ισπανικό δημόσιο. Αν του κάτσει η ζαριά, πετάει και τους Τούρκους από το τρένο και όλα καλά. Αν όχι, θα τοὺς χορεύει στο ταψί.

Σχετικά με την αναφορά στο deal Korean Air - Asiana, αυτό έγινε στο σχόλιο σου ότι πλήρεις εξαγορές δεν γίνονται, όχι για κάποιο άλλο λόγο. Δεν έκανα σύγκριση ή παραλληλισμό. Πάλι τα ανακατεύεις!
 
To ότι επινόησα/υιοθετώ κάποιο αφήγημα με ξεπερνά...:oops:
 
Δίνοντας ένα δάνειο των 276 εκατομ. στην air europa ως πρώτη φαση, παίρνει στη δεύτερη φαση το 27% . Άρθρο στα γερμανικά.
 
Top