2011: Η ασφαλέστερη χρονιά

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.936
Likes
3.694
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Και επισήμως το 2011 είναι η ασφαλέστερη χρονιά όλων των εποχών για την παγκόσμια αεροπορία με μόλις 507 νεκρούς σε 28 ατυχήματα. Θεωρώ ότι αυτό δείχνει την εξέλιξη της αεροπορικής τεχνολογίας σε συνάρτηση βέβαια και με άλλους παράγοντες όπως πχ η σταδιακή δραστική μείωση των παλαιών Σοβιετικών αεροσκαφών (δεν είχαμε και λίγα ατυχήματα φέτος από δαύτα). Φέτος επίσης έσπασε το ρεκόρ της μεγαλύτερης χρονικής περιόδου χωρίς ατύχημα (79 ημέρες). Το χειρότερο ατύχημα ήταν αυτό του 727 της Iran Air με 77 νεκρούς, ενώ 7 από τα 28 ατυχήματα ανήκαν στη λεγόμενη Μαύρη Λίστα της Ε.Ε.

http://www.safe-skies.com/aggregator/sources/1

Σε κάθε περίπτωση μόνο θετικό μπορεί να χαρακτηριστεί αυτό το αποτέλεσμα.
 
Εχουμε στοιχεία για το πόσο αυξήθηκαν τα επιβατοχιλιόμετρα; (ή όποιος άλλος είναι ο δείκτης για το μεταφορικό έργο)
 
Ασφαλώς καλή χρονιά και ασφαλής το 2011.Αλλά πάνω απ'όλα ασφάλεια σημαίνει άριστη εκπαίδευση,άψογα συντηρημένα αεροσκάφη και κουλτούρα δυτικού κόσμου.Κακά τα
ψέμματα κύριοι.Αμερική και Ευρώπη αποτελούν το διαμάντι της πολιτικής αεροπορίας χωρίς βέβαια να εξαιρούμε και τις υπόλοιπες αγγλόφωνες χώρες.Εύχομαι ολόψυχα το
2012 να αποτελέσει την καλύτερη αεροπορική χρονιά ever!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!! :great:
 
Τα πράγματα δεν φαίνεται να είναι ακριβώς έτσι.Δείτε το παρακάτω άρθρο που παρουσιάζει το 2011 ως μία από τις κακές, ως προς τα αεροπορικά ατυχήματα,χρονιές και θα καταλάβετε.

http://www.flightglobal.com/news/articl ... 11-366436/
 
Πάντως το παραπάνω άρθρο παρουσιάζει άλλα στοιχεία και νούμερα από αυτά που παρουσιάζει η συντριπτική πλειοψηφία των υπολοίπων πηγών...
 
Το πως μετριέται η αεροπορική ασφάλεια μιας χρονιάς εχει λυθεί.Αν τα αγγλικά σας ειναι μέτρια και εχετε 1 ώρα και 20 λεπτά υπάρχει μια ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ομιλία του Arnold Barnett ,Air Safety but blue skies στο mitworld.mit.edu/video691 όπου εξηγείται ο τρόπος υπολογισμού της ασφάλειας των πτήσεων και της πιθανότητας να εμπλακεί κάποιος σε ατύχημα.Στο 2011αντικειμενικά ηταν θαυμάσιο απο αασφάλεια τώρα ειχαμε απο "μεγάλα jet" 2 727 το ένα 46 ετων και δυο σοβιετικής κατασκευής tu καθώς και ένα 732 και όλα σε κακοκαιρίες. Ειμαι ο τελευταίος που θα συνδέσω άμεσα την ηλικία με την ασφάλεια αλλά κάτι γίνεται στις αναπτυσόμενες χώρες και δεν "προσέχουν" πολύ ούτε τους καιρούς ούτε τα αεροσκάφη τους.
 
Top